| کد خبر: 157213 |

راهدارخانه پلدشت به دستگاه های برف روف تجهیز شود

فرماندار پلدشت گفت: راهدارخانه شهرستان به دستگاه های برف روف تجهیز شود.

تین نیوز

فرماندار پلدشت گفت: راهدارخانه شهرستان به دستگاه های برف روف تجهیز شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی اکبر عبدالله نژاد در جریان دیدار علی اکبری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و بارش برف گفت: با وجود 525 کیلومتر راه اصلی و فرعی در این شهرستان دستگاه های موجود در راهدارخانه پلدشت کفاف برف روبی و آزاد سازی محورهای مواصلاتی را در جریان بارش برف ندارد لیکن لازم است راهدارخانه شهرستان به دستگاه های برف روف تجهیز شود.

وی در ادامه ایزوله کردن مسیر 800 متری ساختمان پایانه مرزی تا نقطه صفر مرزی ، ترمیم و بازسازی و لکه گیری محور مواصلاتی پلدشت به سد ارس و پلدشت به بورالان را خواستار شد.

علی اکبری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این دیدار افزود: 450 میلیون تومان جهت ترمیم و لکه گیری جاده مواصلاتی پلدشت به شهرک ارس اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه پایانه مرزی شهرستان یکی از تکمیل ترین پایانه های سطح کشور است که جهت ساخت و تجهیز آن اعتباری بالغ بر بالای 45 میلیارد تومان هزینه شده است تصریح کرد : در 8 ماهه ی سالجاری 99 هزار مسافر از پایانه مرزی پلدشت تردد و 21 هزار دستگاه کامیون خارج شده است.

وی در ادامه در خصوص راه های مواصلاتی این شهرستان گفت: مبلغ 450 میلیون تومان جهت مرمت و لکه گیری محور پلدشت به سد ارس اختصاص یافته است و در مرحله واگذاری به پیمانکار میباشد و بعد از فصل سرما عملیات آن آغاز خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: بعلاوه این طرح 17 کیلومتر از جاده مواصلاتی پلدشت به سد ارس و پلدشت به بورالان نیز روکش آسفالت خواهد شد.

علی اکبری در پایان از اختصاص اعتبار 600 میلیون تومانی جهت اجاره و تعمیر دستگاه های برفروب خبر داد و گفت: در صورت نیاز دستگاه های مربوط اجاره و در اختیار راهدارخانه شهرستان قرار خواهد گرفت.


 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.