| کد خبر: 148861 |

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در ارومیه اعلام شد

همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مکانهای عزاداری در ارومیه اعمال می‌شود و تا عصر عاشورای حسینی ادامه دارد.

تین نیوز

همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مکانهای عزاداری در ارومیه اعمال می‌شود و تا عصر عاشورای حسینی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی، در این راستا پنجراه به سمت میدان انقلاب، میدان امام حسین (ع) به طرف خیابان امام (ره)، کنارگذر عطایی به طرف خیابان امام (ره)، کوچه‌های آگاهی و بسیج به طرف خیابان امام (ره)، تقاطع مدنی - مطهری به سمت میدان ولایت فقیه، میدان طالقانی به طرف میدان ولایت فقیه و میدان دفاع مقدس به طرف میدان ولایت فقیه از جمله این محدودیت‌ها هستند.

همچنین از خیابان صمدزاده به طرف آرامگاه، میدان طالقانی به سمت آرامگاه و میدان دفاع مقدس به طرف آرامگاه، سه راهی هلال به سمت میدان انقلاب، تقاطع برق - استادان به سمت میدان انقلاب و ورودی باغ رضوان به سمت گلزار شهدا نیز محدودیت‌های ترافیکی است که توسط پلیس اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به میدان‌های انقلاب و ولایت فقیه و همچنین خیابان امام (ره) تا ظهر روزهای تاسوعا و عاشورا و مسیرهای منتهی به آرامگاه و مزار شهدا در باغ رضوان از صبح تا عصر این ۲ روز انجام می‌گیرد.

 در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی مسیر امامزاده غریب حسن (ع) از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۹:۳۰ از تقاطع گونی بافی تا تقاطع وندایی یک طرفه خواهد بود و برگشت از تقاطع وندایی به امامزاده و از امامزاده به سمت گونی بافی در ساعات یاد شده ممنوع و یک طرفه است.

خودروهایی که در خلاف جهت جریان ترافیک تردد کنند در صورت تصادف مقصر در حادثه خواهند بود.

در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خروجی مسیر امامزاده از تقاطع وندایی به سمت جاده سنتو (ارومیه به مهاباد) و کمربندی قره آغاج خواهد بود.

توقف در مسیر مقابل امامزاده و حاشیه راه با توجه به تابلوهای نصب شده ممنوع است و خودروهای متوقف با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.