| کد خبر: 143900 |

فرماندار پلدشت:

توسعه سلامت در شهر مرزی پلدشت فقط با ساماندهی راه‌های ارتباطی ممکن می‌شود

فرماندار پلدشت گفت: درخواست‌های لازم برای ساماندهی راه‌های ارتباطی شهر مرزی پلدشت از اداره کل راه و شهرسازی صورت گرفته است تا با ایجاد زیرساخت‌های جاده سبب توسعه سلامت در این شهرستان شوند.

تین نیوز

فرماندار پلدشت گفت: درخواست‌های لازم برای ساماندهی راه‌های ارتباطی شهر مرزی پلدشت از اداره کل راه و شهرسازی صورت گرفته است تا با ایجاد زیرساخت‌های جاده سبب توسعه سلامت در این شهرستان شوند.

اکبر عبدالله نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه ، با اشاره به مشکلات موجود در بخش بهداشت و سلامت شهرستان پلدشت اظهار داشت: با اینکه در سال‌های اخیر یک دستگاه سونوگرافی توسط خیرین به یکی از بیمارستان‌های شهرستان پلدشت اهدا گردیده ولی با نبود پزشک متخصص رادیولوژی مردم این منطقه ناچار هستند برای انجام امورات پزشکی به شهرستان ماکو سفر کنند.

وی با اشاره به کمبود کادر درمانی در بیمارستان امام خمینی پلدشت گفت: در حال حاضر 5 پزشک متخصص در این بیمارستان مشغول به فعالیت هستند که این تعداد پزشک متخصص پاسخگوی جمعیت حدود 8 هزار و 500 نفری شهرستان پلدشت نیست.

عبدالله نژاد افزود: هم‌اکنون در شهرستان پلدشت 5 مرکز بهداشتی و درمانی شهری و 30 خانه بهداشت روستایی در حال ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق تحت پوشش خود هستند.

فرماندار پلدشت تصریح کرد: 5 واحد خانه بهداشت روستایی نیازمند مرمت و بازسازی هستند که تلاش می‌کنیم تا اعتبارات لازم برای تعمیر و تجهیز آن‌ها را جذب نماییم.

عبدالله نژاد افزود: انتظار می‌رود مسئولین ذی‌ربط در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی اقدامات لازم پیرامون اعزام و استقرار پزشک متخصص رادیولوژی در شهرستان پلدشت را تسهیل نمایند.

وی تأمین زیرساخت‌های جاده‌ای را در توسعه مراکز سلامت مؤثر خواند و بیان کرد: به‌منظور ساماندهی راه‌های مواصلاتی شهرستان پلدشت درخواست‌های لازم از اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی انجام‌شده است.

فرماندار پلدشت گفت: راه‌های مواصلاتی پلدشت نیازمند بازسازی است وباوجوداینکه راه ارتباطی ماکو و پلدشت نسبت به دیگر جاده‌های اطراف این شهرستان از وضعیت مطلوبی برخوردار است اما باز چندان هم رضایت‌بخش نبوده و نیازمند ساماندهی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.