| کد خبر: 138289 |

◄ قطعه یک و دو آزادراه ارومیه – تبریز شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه با اعلام اینکه پنج آزادراه در استان آذربایجان غربی در دست احداث است ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران برای فعالیت در این آزادراه‌ها از بهره‌برداری قطعه یک و دو آزادراه ارومیه- تبریز در دو ماه آینده خبر داد.

تین نیوز

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه با اعلام اینکه پنج آزادراه در استان آذربایجان غربی در دست احداث است ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران برای فعالیت در این آزادراه‌ها از بهره‌برداری قطعه یک و دو آزادراه ارومیه- تبریز در دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، سید حسین میرشفیع درباره مهمترین اقداماتی که در استان آذربایجان‌غربی در حوزه بزرگراه‌ها انجام شده است نکاتی را ارایه کرد و گفت: زمینه‌های سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در حوزه آزادراهی در استان آذربایجان‌غربی وجود دارد که در جلسه‌ای که با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرمایه‌گذاران استان در سفر اخیر وزیر به استان انجام شد مورد بررسی قرار گرفت.  

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه ادامه داد: پنج آزادراه بسیار مهم در دست احداث و یا در فرصت سرمایه‌گذاری داریم.

به گفته میرشفیع، آزادراه ایواقلی به سمت بازرگان، کریدور مشترک جنوب کشور از بندر امام تا بازرگان، کریدور در امتداد تمرچین- پیرانشهر، نقده به سمت مرکز کشور دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ترافیکی که در مرز تمرچین داریم در شرف تفاهم با سرمایه‌گذار هستیم.

میرشفیع در مورد دیگر جزئیات جلسه با سرمایه‌گذاران استان آذربایجان‌غربی به ارتباط ایران و ترکیه در مرز رازی شهرستان خوی اشاره کرد و گفت: مسیر جدیدی که در مرز رازی در شهرستان خوی ایجاد می‌شود قبل از سه راهی ایواقلی به سمت خوی و امتدادش به مرز رازی آزادراه بسیار مناسبی خواهد شد که قرار است آن را به صورت مرحله‌ای به اجرا درآوریم.

میرشفیع همچنین کنارگذر غربی و کنارگذر شرقی ارومیه را از کنارگذرهای مهم استان عنوان کرد و گفت: کنارگذر شرقی به طول ۶۰ کیلومتر و کنارگذر غربی به طول ۱۶۰ کیلومتر ظرفیت سرمایه‌گذاری مناسبی برای سرمایه‌گذاران دارد. همچنین با توجه به اینکه مردم و اغلب گردشگران برای عبور از شهر ارومیه و مناطق جنوبی استان به سمت شمال استان ناچار به عبور از ترافیک شهری هستند این کریدور امکان مناسبی را به وجود خواهد آورد.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه همچنین گفت: در حال حاضر، آزادراه ارومیه- تبریز را هم در دست اجرا داریم که قطعات ۱ و ۲ آن به زودی و ظرف یک تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و قطعه ۴ آن نیز تا پایان سال جاری (۹۶) به بهره برداری خواهد رسید.

وی آزادراه ارومیه- تبریز را یکی از آزادراه‌های بسیار مهم عنوان کرد که می‌تواند ارتباط ارومیه به مرکز کشور را تسهیل کند. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.