| کد خبر: 135617 |

سرپرست فرمانداری: مجوز تاکسی در خوی صادر نمی شود

ارومیه- ایرنا- سرپرست فرمانداری و رئیس شورای ترافیک خوی گفت: باید صدور مجوز برای تاکسی در خوی متوقف شود زیرا تعداد تاکسی در این شهرستان به حد زیادی افزایش‌ یافته و تأثیر زیادی در ترافیک شهرستان دارد.

تین نیوز

 سرپرست فرمانداری و رئیس شورای ترافیک خوی گفت: باید صدور مجوز برای تاکسی در خوی متوقف شود زیرا تعداد تاکسی در این شهرستان به حد زیادی افزایش‌ یافته و تأثیر زیادی در ترافیک شهرستان دارد.

 

 علی محمدی ایروانلو در جلسه روز چهارشنبه شورای ترافیک خوی با اشاره به صدور مجوزهای بی‌رویه تاکسی در سال های گذشته افزود: افزایش بی‌رویه تاکسی‌ها در سطح شهر، ایجاد ترافیک سنگین در خیابان اصلی از جمله مرکز شهر و خیابان‌های منتهی به آن گلایه‌مندی تاکسیرانان از وضعیت موجود را به دنبال داشته است.


وی اضافه کرد: در جلسات شورای ترافیک، معضلات و مشکلات عدیده ترافیکی خوی مطرح و بررسی می‌شود، در مقابل مشکلات مختلف ترافیکی در خوی باید مسئولان با همکاری و همفکری لازم راهکار و ایده‌های نو برای مشکلات موجود داشته باشند.


وی با بیان اینکه معضل ترافیک یکی از چالش‌های امروز شهرهاست، اظهار کرد: خوی یکی از شهرهای بزرگ استان بوده و با معضل ترافیک سنگین در نقاط مختلف شهر روبروست که باید فکر اساسی برای آن اندیشیده شود.


به گزارش ایرنا، بافت قدیمی شهر خوی و افزایش روزانه خودروهای شخصی و نبود برنامه قوی ترافیکی باعث ناراحتی مردم از این مقوله و شلوغی بیش از حد خیابان های کم عرض آن شده است.


خوی حدود 300 هزار نفر جمعیت دارد.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.