| کد خبر: 38914 |

متروی تبریز ساعت چند به میدان ساعت می‌رسد!

تین نیوز | معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه زمان‌بندی راه‌اندازی مترو از ائل‌گلی تا میدان ساعت گفت: در مسیر فعلی که مترو از ائل‌گلی تا دانشگاه تبریز فعال است، مردم نمی‌توانند استفاده کافی ببرند و پیش‌بینی می‌شود که تا 3 ماهه آخر سال 94 یا سه ماهه اول سال 95 مترو تا میدان ساعت برسد.
 
محمدصادق پورمهدی صبح امروز در جمع مدیران استانی با اشاره به فرا رسیدن روز هوای پاک و برنامه‌های کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: تعطیلی روزهای پنجشنبه برای کاهش آلودگی هوا فعلا در دستور کار نیست چرا که با کاهش کارآیی مواجه خواهیم شد.
 
وی با بیان اینکه در زمینه استفاده از کامیون‌های باری دست دوم خارجی مجوز نداریم، گفت: در کشورهای همسایه در این زمینه اشتیاق فراوانی وجود دارد اما در این زمینه مجوز واردات نداریم و باید امر تعویض با کامیون‌های جدید باشد که قیمت آن نیز بالا است.
 
پورمهدی استفاده از خودروهای ارس پلاک در حمل و نقل شهری را همراه با مشکلات متعدد دانست و گفت: در مرند 50 دستگاه خودروی ارس پلاک برای حمل و نقل شهری وارد شد که جلوی تردد آنها گرفته شد و امکان استفاده از آنها وجود ندارد.
 
کاشت چمن در تبریز ممنوع شد
وی ادامه داد: برای صرفه‌جویی در مصرف آب مجوز کاشت چمن نخواهیم داد و تنها درختان با مصرف آب کمتر کاشته خواهد شد و شهرداری تبریز در کاشت درخت در غرب تبریز در سال 94 اقدام بیشتری کند.
 
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه زمان‌بندی راه‌اندازی مترو از ائل‌گلی تا میدان ساعت یادآور شد: در مسیر فعلی که مترو از ائل‌گلی تا دانشگاه تبریز فعال است، مردم نمی‌توانند استفاده کافی ببرند و پیش‌بینی می‌شود که تا 3 ماهه آخر سال 94 یا سه ماهه اول سال 95 مترو تا میدان ساعت برسد.
 
هزینه 40 میلیارد تومانی ایستگاه میدان ساعت مترو تبریز
وی اظهار داشت: البته در زمینه اعتبارات مترو نیز مشکلاتی وجود دارد و تنها ایستگاه مترو در میدان ساعت 40 میلیارد تومان هزینه دارد و در کنار آن خط دوم و سوم مترو نیز در دستور کار قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.