| کد خبر: 167078 |

◄ قطارهای گردشگری آذربایجان در مسیر تبریز2018

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان از آمادگی این اداره برای همکاری با بخش خصوصی در راستای راه اندازه قطار گردشگری در مسیرهای مختلف خبر داد و جزئیات مسیرهای ریلی گردشگری را تشریح کرد.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان از آمادگی این اداره برای همکاری با بخش خصوصی در راستای راه‌اندازی قطار گردشگری در مسیرهای مختلف خبر داد و جزئیات مسیرهای ریلی گردشگری را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز، شاپور ارصلانی گفت: قطار تبریز- جلفا به‌صورت رایگان برای نخستین بار با عنوان جشنواره زمستانی منطقه آزاد ارس در سال گذشته با ظرفیت 320 نفر به‌صورت همه‌روزه آغاز به کار کرد که با استقبال خوبی روبه‌رو بودیم.

او با اشاره به پایان طرح رایگان بودن این قطار گفت: ‌ساعت حرکت این قطار روزانه به نحوی تنظیم‌شده که مسافران امکان گشت کافی در داخل شهر را داشته باشند و در پایان روز به تبریز بازگردند.

ارصلانی از دومین قطار گردشگری در مسیر تبریز – رازی در آذرماه نام برد و گفت: به دلیل وجود  بزرگ‌ترین پل پیچی خاورمیانه (پل قطور) و ده‌ها پل و تونل و جاذبه‌های بصری دیگر در این مسیر استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

او گفت:‌ قطار گردشگری در 3روز از هفته در این مسیر فعال است و مسافران می‌توانند در طول مسیر از قطار پیاده شده و از مناظر مسیر استفاده کنند.

ارصلانی گفت: در روزهای اخیر نیز استقبال خوبی از قطار گردشگری مراغه صورت گرفت و نخستین قطار گردشگری به ظرفیت ۳۰۰ نفر در مسیر تبریز-مراغه با مشارکت اداره‌کل راه‌آهن آذربایجان و توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.