| کد خبر: 150508 |

افتتاح آسفالت راه روستایی در شهرستان شبستر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شبستر از افتتاح آسفالت راه روستائی ملک زاده خبر داد .

تین نیوز
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شبستر از افتتاح آسفالت راه روستائی ملک زاده خبر داد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شبسترنیوز،مرتضی محمد مصری در گفتگو با خبرنگاران  از افتتاح  آسفالت راه روستایی، روستای ملک زاده از توابع بخش مرکزی شهرستان شبستر خبرداد.

وی اظهار کرد:به مناسبت روز روستا، طی مراسمی آسفالت راه روستائی ملک زاده با حضور مدیر کل امور روستائی استانداری ، فرماندار شهرستان شبستر و بخشدار بخش مرکزی افتتاح گردید .

مصری با اشاره به مشخصات این پروژه گفت : طول این مسیر 1.3 کیلومتر و عرض متوسط آن 8.5 متر میباشد که بخشی از آن داخل محدوده روستائی قرار گرفته و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شبستر افزود: این پروژه با همت دهیاری و شورای روستای ملک زاده و همچنین مساعدت خیرین و با صرف مبلغ 140 میلیون تومان و با استفاده از طرح قیر رایگان به بهره برداری رسیده است .

مصری  با تقدیر از مشارکت خیرین و دهیاری و شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ادامه آسفالت مسیر تا سه راهی سیس در قالب طرح آسفالت مشارکتی نیز در دست اقدام می باشد .

رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر همچنین با اعلام آسفالت واریانت راه روستائی انگشتجان به طول 1.2 کیلومتر و عرض 6 متر با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان گفت: جهت احداث این مسیر قبلاٌ 225 میلیون تومان هزینه شده بود و  این واریانت جایگزین ورودی قدیمی راه روستائی که کم عرض و نامناسب بوده شده است.

 

منبع: سايت خبری راه دانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.