| کد خبر: 144117 |

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

بهره برداری از35کیلومتر بزرگراه اهر تبریز

اهر - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از بهره برداری از 35کیلومتر بزرگراه اهر تبریز در سال جاری خبر داد.

تین نیوز

اهر - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از بهره برداری از 35کیلومتر بزرگراه اهر تبریز در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، بیت الله عبدالهی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اهر، اظهار داشت : بنده از 17 خرداد دوران نمایندگی را آغاز کرده ام و در این مدت با شهرداران و شوراهای شهر و روستا منطقه با معاون وزیر کشور دیداری داشتم تا بتوانیم امکانات و منابع بیشتری برای شهرداری ها جذب کنیم .

وی افزود: یکی از مهم ترین اولویت ها اتمام بزرگراه اهر - تبریز است و با اتمام این پروژه نه تنها در اقتصاد منطقه خواهد داشت بلکه انشالله دیگر شاهد یتیم شدن کودکان و داغ دار شدن خانواده ها نخواهیم شد .

عبدالهی اظهار داشت: در خصوص بزرگراه با رئیس سازمان برنامه و بودجه در جهت تامین بودجه دیدار داشتیم در حالی که حل مشکل وابسته به این سازمان است .

پیگیری اتمام پروژه های سد اهر و هریس

وی در خصوص جاده مرگ اهر تبریز نیز گفت: طبق گفته مسئولان امسال 35 کیلومتر از بزرگراه اهر تبریز زیر بار ترافیکی می رود و ما نیز امیدواریم این وعده تحقق یابد و از طرفی برای رئیس جمهور در جریان رای اعتماد یادآور شدم که این بزرگراه هنوز به اتمام نرسیده است .

وی ادامه داد: کمبود آب یکی از اساسی ترین مشکلات و معضلات جامعه است، افزود: همه از کمبود آب رنج می برند در حالی که اگر همین سد ستارخان نبود وضعیت شهرستان اهر چگونه می شد .

این نماینده مجلس ابراز داشت: بنده برای اتمام پروژه های سد اهر و هریس پیگیر هستم و با رفع مشکل آب مردم امیدواریم حداقل بتوانیم دین خود را به مردم ادا کنیم .

وی گفت: متاسفانه در برخی روستاها اصلا آب مورد نیاز نداریم و برخی ها نیز با تانکر آب رسانی می کنند .

مردم اهر و هریس توان بازپرداخت وام های زلزله را ندارند

عبدالهی اظهار داشت: لازمه ایجاد اشتغال برای جوانان تولید و حمایت همه جانبه است. ادارات دیگر کارایی مطلوبی ندارند که بخواهیم از ادارات برای اشتغال استفاده کنیم .

وی ادامه داد: معادن شهرستان اهر بهترین و مناسب ترین ظرفیت برای ایجاد اشتغال جوانان است، تحقیقات در منطقه شله بران در مرحله تحقیقات قرار دارد و با رفع مشکل معدن مس انجرد شاهد افتتاح این معدن در آینده نزدیک باشیم .

وی گفت: مردم شهرستان های اهر و هریس توان بازپرداخت وام های زلزله را ندارند، برای بار دوم که رئیس جمهور را در مجلس ملاقات کردم مشکل باز پرداخت را مطرح کرده ام .

عبدالهی همچنین افزود: سهم شهرستان اهر در اقتصاد صفر است، شهرستان اهر با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار در حوزه گردشگری ولی هنوز آنطور که باید و شاید از ظرفیت های گردشگری این شهرستان بهره لازم را نبرده ایم .

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.