| کد خبر: 143479 |

واکنش واکنش عضو شورای شهر تبریز به تذکر در آخرین جلسه شورای چهارم

انتصاب افراد غیرمتخصص در متروی شهر تبریز سبب بروز مشکلات جدی در این سازمان شده است

در آخرین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز یکی از اعضای این شورا از انتصاب افراد غیرمتخصص در متروی این شهر انتقاد کرد.

تین نیوز

در آخرین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز یکی از اعضای این شورا از انتصاب افراد غیرمتخصص در متروی این شهر انتقاد کرد.

در آخرین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز فریدون بابایی اقدم عضو شورای شهر تبریز تذکری داد که باعث واکنش دیگر اعضا شد.

وی با انتقاد از فاصله نا ایمن موجود در بین سکوهای سوار و پیاده شدن مسافران با مسیر حرکت مترو، از یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه که در روزهای گذشته برای فرزندش در اثر همین مشکل سانحه‌ای پیش آمده بود، خواست بیش‌تر دراین‌باره توضیح دهد.

این موضوع واکنش سایر اعضای شورا را نیز در پی داشت و پس از ارائه توضیحات خبرنگار مورد نظر، رسول درسخوان عضو شورای شهر نیز در تذکری به این موضوع اشاره کرد و علت آن را انتصاب افراد غیرمتخصص در مترو که قبلاً از سایر بخش‌ها کنار گذاشته شده بودند، عنوان کرد.

ایران آهور دیگر عضو شورا نیز گفت: در هنگام افتتاح مترو، متوجه این موضوع شدم و آن را به پشمینه آذر مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز گزارش داده‌ام.

اسماعیل چمنی نیز اظهار کرد: کسانی که خود عامل وقوع اتفاقاتی مانند سقوط آن کودک در مسیر قطار هستند، امروز از این موضوع انتقاد می‌کنند و نمی‌دانم تا چه موقع این عوام‌فریبی‌ها ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.