| کد خبر: 142273 |

رئیس کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی:

صدور40 هزار کارت هوشمند به رانندگان آذربایجان شرقی

رئیس کانون انجمن های صنفی شرکتهای حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از صدور 40 هزار کارت هوشمند به رانندگان استان خبر داد.

تین نیوز

رئیس کانون انجمن های صنفی شرکتهای حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از صدور 40 هزار کارت هوشمند به رانندگان استان خبر داد.

حسین کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به زمان تشکیل کانون انجمن های صنفی شرکتهای حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، اظهار داشت: بنده از سال 63 مسئول این کانون هستم و از آن زمان تاکنون نیز در حمل و نقل جاده ای فعالیت می کنم .

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه درسطح استان آذربایجان شرقی تمام کالاها از طریق کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی جا به جا می شود، افزود: تمام کامیون داران در قالب 270 شرکت و 40 هزار نفرراننده زیر نظر این کانون در سطح استان فعالیت می کنند .

رئیس کانون انجمن های صنفی شرکتهای حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی در زمان وقوع بلایای طبیعی از جمله زلزله تمام ماشین آلات مورد نیاز را تامین کرده و سپس کامیون ها را به نقاط آسیب دیده اعزام می کند و در زمان وقوع زلزله ارسباران حتی شخص استاندار آذربایجان شرقی نیز به سرعت حضور ماشین آلات برای امدادرسانی به زلزله زدگان ارسباران در حیرت مانده بودند و اعزام و ارسال ماشین آلات در زمان زلزله به منظور آوار برداری بود که به صورت شبانه به محل های مورد نظر اعزام و در اختیار مسئولان قرار گرفت تا آنها اقدامات مورد نیاز را انجام دهند .

بدون گذراندن دوره های آموزشی کارت هوشمند برای رانندگان صادر نمی شود

کمالی ادامه داد: علاوه بر ارسال ماشین آلات در زمان زلزله ارسباران در روز 28 تیر بنا به درخواست ستاد ساماندهی مدافع حرم استان و در زمان ترکیدن لوله ای در ارومیه کامیون های مورد نیاز برای حل مشکلات و خدمات رسانی در مکان های مذکور حاضر شده بودند .

وی با بیان اینکه حمل و نقل جاده ای یکی از اقدامات اساسی این کانون به حساب می آید، اظهار داشت: کلیه تولیدات مردمی و واردات تجار را در کمترین زمان ممکن جابجا می کنیم .

رئیس کانون انجمن های صنفی شرکتهای حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه کانون انجمن های صنفی شرکتهای حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی یک تشکل مردمی است، تصریح کرد: در سطح استان 76 شرکت فعال وجود دارد با احتساب پنج نفر اعضای هیئت مدیره و علاوه بر آنها حدود چنج نفر نیز کارگر و کارمند دارند و مازاد یک هزار و 250 نفر در این شرکتها فعالیت می کنند و رانندگان نیز به صورت مستقیم با این شرکتها در ارتباط بوده و همکاری می کنند .

کمالی از ارایه کارت هوشمند به رانندگان خبر داد و گفت: کارت هوشمند پس از دریافت گواهینامه سلامت و تائید سلامت رانندگان به آنها ارایه می شود .

وی با بیان اینکه بدون گذراندن دوره های آموزشی کارت هوشمند برای رانندگان صادر نمی شود، اظهار داشت: دوره های آموزشی شامل مهاربار، ایمنی، ترافیک و رانندگی هستند.

رابطه کانون با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به صورت صمیمانه است

رئیس کانون انجمن های صنفی شرکتهای حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از فعالیت های خداپسندانه این کانون خبر داد و افزود: در کشور و به تبع آن در استان آذربایجان شرقی مشکل بیکاری یکی از مشکلات اساسی به حساب می آید و این کانون در این نوع مسایل نیز ورود می کند تا باری از مشکلات جامعه را به دوش بکشد، اگر ما بتوانیم مسئولیتی را در جامعه به دوش بکشیم و گرهی از مشکلاتی را از جامعه را باز کنیم، در آن زمان به اهداف خود در این کانون می رسیم .

کمالی تاکید کرد: ما باید در تمامی مسایل احساس مسئولیت کرده و تمام مسئولیت خود را به پشت میز قرار گرفتن خلاصه نکنیم .

وی ابراز داشت: خوشبختانه در کانون انجمن های صنفی شرکتهای حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی مشکل خاصی وجود ندارد و در زمان وجود مشکل سعی می کنیم تا مشکل به وجود آمده را در میان خود و مدیر کل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان مطرح و نسبت به حل آن اقدام کنیم .

رئیس کانون انجمن های صنفی شرکتهای حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یک تشکل مردمی با داوطلبی افراد تشکیل می شود، به همین منظور تمام تلاش ما حل برای حل مشکلات در داخل هیئت مدیره و به نتیجه رسیدن آن است .

وی با بیان اینکه رابطه کانون با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به صورت صمیمانه است، اظهار داشت: زمانی که این اداره کلبخش نامه ای را برای ما ابلاغ می کند و ما متعهد به اجرای بخش نامه هستیم، پس در اینصورت هیچ مشکلی بین کانون و اداره کل هرگز به وجود نمی آید .

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.