| کد خبر: 138945 |

پرواز "تبریز ـ مسکو" و "تبریز ـ ایروان"‌ به‌ زودی راه‌اندازی می‌شود

شهردار تبریز با اشاره به اینکه پرواز «تبریز ـ مسکو» ۲۰ تا ۲۵ روز آینده راه اندازی می‌شود، گفت: برای پروازهای «تبریز ـ ایروان» و «تبریز ـ باکو» هم با ایرلاین ها در حال مذاکره هستیم و به زودی پروازهای خود را آغاز می‌کنند.

تین نیوز

شهردار تبریز با اشاره به اینکه پرواز «تبریز ـ مسکو» ۲۰ تا ۲۵ روز آینده راه اندازی می‌شود، گفت: برای پروازهای «تبریز ـ ایروان» و «تبریز ـ باکو» هم با ایرلاین ها در حال مذاکره هستیم و به زودی پروازهای خود را آغاز می‌کنند.

 
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، صادق نجفی در جلسه کمیته برنامه ریزی ستاد تبریز 2018 که در تالار تاریخی استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم در مذاکره با ایرلاین های ایرانی ارتباط تبریز با سایر شهرهای داخلی توریسم پذیر را افزایش دهیم، اظهار کرد: برای توسعه گردشگرپذیری از طریق حمل و نقل ریلی هم در حال مذاکره است تا آمار گردشگران خارجی و داخلی از این مسیر افزایش یابد. 

وی با بیان اینکه پرواز «تبریز ـ هامبورگ» که جمعه این هفته بهره برداری شد، به شدت مورد استقبال طرف آلمانی قرار گرفت، افزود: در مراسم افتتاحیه این پرواز در هامبورگ، مسئولین شهری و شهرداری و تجار آلمانی به مراسم آمده و استقبال کردند که تعجب ما را از شدت استقبال برانگیخت.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه پرواز «تبریز ـ مسکو» 20 تا 25 روز آینده راه اندازی می‌شود، گفت: برای پروازهای «تبریز-ایروان» و «تبریز ـ باکو» هم با ایرلاین ها در حال مذاکره هستیم و به زودی پروازهای خود را آغاز می‌کنند. 

وی با بیان اینکه انجمن تورگردان ها را به تبریز دعوت می‌کنیم تا تبریز در پکیج تورهای بین المللی قرار گیرد، ابراز داشت: امروز دیگر در اغلب هتل‌ها جا نداریم و برای روزهای آینده جا رزرو می‌کنند که نشان از استقبال خوب در آستانه تبریز 2018 است. 

نجفی با تاکید بر اینکه انجمن‌های گردشگری و صنفی  باید وارد میدان شده و توریست‌ها را به تبریز جذب کنند ادامه داد: شهرداری با تمام توان وارد میدان شده چراکه وضعیت اقتصادی دولت را می‌بینیم و باید در داخل استان با ایجاد تحرک و استفاده از توانمندی‌های موجود، پای کار بیایند و از مدیران ملی خود اعتبار جذب کنند. 

وی از برگزاری اجلاس شهرداران متروپلیس به عنوان کلانشهرهای دنیا در بهمن ماه 2018 خبر داد و گفت: اجلاس شهرداران جاده ابریشم، شهرداران کشورهای اسلامی و شهرداران یو.سی.آل.جی تا تیر ماه در تبریز برگزار می‌کنیم.

شهردار تبریز با اعلام این خبر که سریال ستارخان با مشارکت صداوسیمای مرکز با شهرداری تولید شده و از برج 8 و 9 به پخش می‌رسد، اضافه کرد: سریال 35 قسمتی شهید تجلایی در شبکه یک پخش می‌شود که پیش پرداخت شهرداری پرداخت شده است و سریال «بانو» هم با ماجرای خاطرات ارزشمند یک بانوی موفق است، در 35 قسمت در شبکه 3 پخش شده و تبریز و کلیبر تولید خواهد شد. 

وی با بیان اینکه نشست مدیران استانی صداوسیما امسال در تبریز برگزار می‌شود، گفت: پکیج تولیدی تبریز 2018 در 12 قسمت تولید شده و در استان‌ها پخشمی‌شود ضمن اینکه المان‌های تبریز 2018 نیز در شهرهای بزرگ نصب شده و تیزرهای تبلیغاتی در این شهرها پخش می‌شود.

نجفی با اشاره به اینکه با مذاکره با کشورهای بلاروس، ترکیه، روسیه، آلمان بخشی از موزه به تبریز اختصاص یافته است، ابراز داشت: تلاش می‌کنیم تعداد این موارد برای توسعه ارتباطات و معرفی تبریز افزایش یابد.

منبع: شهر فردا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.