امیر گرجی*هی ما گفتیم؛ دارد، هی رفیق ما گفت؛ ندارد. گفتیم: بابا این چه حرفیست که شما می زنید؟! یعنی به نظر شما رفتار مهربانانه دیگران تاثیری در رفتار ما ندارد؟ گفت؛ چرا دارد، اما این هایی که می گوئید ربطی به روابط عمومی ندارد.
وبلاگ حمید نجف-در دنیای پر رقابت امروزی که همواره شاهد ورشکستگی شرکت های ریز و درشت هستیم شاید توجه به برند سازی در بخش های تولیدی و خدماتی کشور اولین گام در جهت رفع این چالش ها باشد.
در بررسیهای انجام شده و رمزگشایی در حوزه علوم مدیریت به وضوح اثبات شده که برای اجرای زوایای مختلف رهبری مطلوب سازمانی، نه روش جادویی و افسونگرانهای وجود دارد و نه فرمول واحدی که بتوان با اجرای آن از تنگناهای دشوار مدیریتی رهایی یافت.
این روزها «بازاریابی» با سرعت بسیار زیاد و بیش از هر زمان دیگری در حال تغییر است و به همین خاطر هر بنگاه اقتصادی برای کسب (یا حفظ) موفقیت نیازمند بهروزرسانی مستمر واحد بازاریابی خود است.