| کد خبر: 97781 |

طی مراسمی با حضور معاون شهردار تهران و با سرمایه گذاری بخش خصوصی

۲۰۰ خودروی پاک ظهر سه شنبه وارد ناوگان تاکسیرانی پایتخت می شود

تین‌نیوز| طی مراسم ویژه ای با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، 200 دستگاه خودروی مدرن و پاک که از حداقل آلایندگی برخوردار می باشند، ظهر روز سه شنبه 12 مرداد رسماً وارد ناوگان تاکسیرانی پایتخت می شوند.

 

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، دکتر مازیار حسینی با اعلام این که موضوع تجهیز و نوسازی سامانه های حمل و نقل عمومی در محور تصمیمات مدیریت شهری قرار دارد، گفت: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش، تلاش خود را آغاز کرده ایم تا نسبت به نوسازی و تجهیز سامانه تاکسیرانی اقدام نماییم.

وی با اشاره به این که به این منظور و با مشارکت بخش خصوصی 200 دستگاه خودروی مدرن با جدیدترین فنآوری و حداقل آلایندگی از فردا ظهر وارد ناوگان تاکسیرانی می شود، اظهار کرد: واقعیت این است که امروز 80 هزار دستگاه تاکسی پایتخت با جا به جایی روزانه 4 و نیم میلیون مسافر از سهم 22 و نیم درصدی در جا به جا یی های پایتخت برخوردارند.

معاون شهردار تهران با بیان این که ناوگان حمل و نقل عمومی تهران از عمر بالایی برخوردار است، تصریح کرد: با برنامه ریزی  به عمل آمده، امیدواریم ظرفیت مناسبی را به حمل و نقل عمومی وارد کنیم، ضمن این که خودروهای مدرن و پاک که به ناوگان تاکسیرانی افزوده می شوند، در ایستگاه راه آهن و پایانه های چهارگانه تهران مشغول به کار خواهند شد.

گفتنی است 200 دستگاه خودروی هیوندای اکسنت، طی مراسمی با حضور معاون شهردار تهران و مدیران حمل و نقل شهری ظهر روز سه شنبه 12 مرداد رسماً وارد ناوگان تاکسیرانی پایتخت شده و مشغول خدمات رسانی به شهروندان می شوند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.