| کد خبر: 96279 |

انجام عملیات راهداری تابستانی در منطقه اورامانات استان کرمانشاه

تین‌نیوز| رئیس ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های جوانرود و روانسر در استان کرمانشاه از انجام عملیات راهداری تابستانی در محورهای ارتباطی در این حوزه خبر داد.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه، رییس راه و شهرسازی شهرستان جوانرود ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و پرتردد شدن جاده‌های این شهرستان و جلوگیری از وقوع هرگونه تصادفات احتمالی عملیات ویژه راهداری توسط این اداره انجام شده است.

کاوان علیمرادی افزود: راه و شهرسازی جوانرود جهت راهداری ایمن نسبت به تابلوگذاری راه‌های روستایی کانی گل علیا و سفلی به تعداد ۱۷۰ عدد و شستشوی تمامی علائم منصوبه در محورهای مواصلاتی، خط کشی در راه‌های اصلی و روستایی به میزان ۱۵ کیلومتر،تیغه زنی، پاکسازی شانه راه و قنوها به میزان ۱۶۵ کیلومتر اقدام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جوانرود همچنین از لکه‌گیری با آسفالت سرد به میزان ۱۳۰۰ مترمربع از طول راه‌های شهرستان، و روکش با آسفالت سرد و گرم به میزان ۳۰۰۰ مترمربع در مسیر جوانرود-ثلاث خبر داد و گفت: بمنظور ایمنی هر چه بیشتر محورهای مواصلاتی جهت استفاده کاربران جاده‌ای از این محوها این اداره نسبت به نصب ۸ عدد نیوجرسی در محور جوانرود-ثلاث، پاکسازی تمام تقاطع‌های موجود از شن و ماسه به مساحت تقریبی ۳۰۰۰ مترمربع، و ریزش‌برداری در مسیر جوانرود-بانی لوان به میزان تقریبی ۳۰۰۰ متر مکعب اقدام کرده است.

رییس اداره راه و شهرسازی روانسر هم به شستشوی مداوم علائم و تابلوها در محورهای اصلی و فرعی، لکه‌گیری راه‌های روانسر نو ادامه تعریض و آسفالت محور قزانچی –روانسر-پاوه نیز همچنان ادامه دارد، اشاره كرد و افزود: علاوه بر این آسفالت راه روستایی کانی شریف دوچقا و حریم زنی راه‌های اصلی و فرعی به طول ۱۱۵ کیلومتر و ریزش‌برداری در راه اصلی روانسر به پاوه انجام شده است.

همچنین سهراب صادقی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان روانسر گفت: به دلیل موج وسیع تردد در محورهای این شهرستان، در ایام تابستان اجرای یک لایه آسفالت رگلاژی به طول یک کیلومتر شانه‌سازی رمپ ورودی و خروجی سر تقاطع راه‌های اصلی و فرعی، آزادسازی حریم راه یک مورد و روکش موضعی راه‌های روستایی با آسفالت سرد و لکه‌گیری را‌ه‌های اصلی و فرعی و روستایی در محورهای مواصلاتی این شهرستان جهت ایمن‌سازی هر چه بیشتر انجام شده است.

رئیس ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های جوانرود و روانسر به رانندگانی كه قصد عبور از محورهای مواصلاتی این شهرستان‌ها را دارند، توصیه كردند جهت جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی با سرعت مطمئنه حركت نمایند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.