| کد خبر: 96189 |

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران، مطرح کرد:

◄ لازم نیست برای هر موضوعی در شورا امضا جمع کنیم

تین‌نیوز| رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در واکنش به امضای اکثر لوایح ارسال شده به شورا، گفت: لازم نیست برای هر موضوعی در شورا امضا جمع کنیم.

به گزارش تین‌نیوز، اقبال شاکری در تذکر پیش از دستور جلسه صبح امروز شورای شهر تهران، با تقدیر از بازپس گرفته شدن طرح آزمایشی تغییرات ترافیکی منطقه 12 که از سمت شهرداری این منطقه پس گرفته شده است، اظهار داشت: این‌که اگر طرحی را ارائه می‌کنیم که دارای مشکل هست، آن‌را با وجود زحمات زیادی که کشیده شده برای اعمال اصلاحات پس می‌گیریم، جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه با ابراز امیدواری بر این‌که، در آینده نزدیک طرح جدیدتری که معضلات مردم منطقه را رفع کند، به اجرا درآید، افزود: در کنار این مهم باید آتش نشانان را نیز دریابیم تا از امکانات خوب برخوردار باشند و در حین اجرای مسئولیت‌های خود دغدغه مسکن و هزینه‌های جاری زندگی آنها را آزار ندهد.
 
اقبال شاکری هم‌چنین با اشاره به این‌که آتش نشانان باید از آموزش و تجهیزات لازم نیز برخوردار باشند، خاطرنشان کرد: اگر آتش نشانان دل به آتش می‌زنند، باید از داشتن امکانات لازم در زندگی شان خیال شان راحت باشد.
 
شاکری در ادامه سخنان خود در این جلسه، عنوان کرد: به خود و اعضای شورا نیز تذکر می‌دهم که نباید بگذاریم طرح های اعضا که به شورا آورده می شود حیثیتی و دو قطبی شود، یعنی نباید طرح‌ها شکل و شمایل برنده و بازنده داشته باشند.
 
رئیس کمیته عمران شورای شهر، با انتقاد از این‌که دوقطبی شدن به کارشناسان نیز کشیده می‌شود، گفت: می‌توان برای رسیدگی به امور از تذکر و سوال و استیضاح استفاده کنیم لذا لازم نیست برای هر موضوعی 20 امضا جمع کنیم ضمن آن‌که، ممکن است در طرح‌ها تغییراتی ایجاد شود، اما باید یک‌پارچگی شورا حفظ و از حیثیت شورا دفاع شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.