| کد خبر: 95641 |

ارتقاء و بهبود وضعیت بنادر مستلزم مشارکت بخش‌خصوصی است

تین‌نیوز| مدیرکل بنادر مازندران با بیان اینکه صادرات از بنادر مازندران به دیگر کشور ها رونق یابد گفت: باید با نمایندگان کشورهای خارجی در زمینه واردات و صادرات از طرف وزارت خارجه مذاکره شود تا بتوان آن‌ها را وارد جریان صادرات به بنادر استان کرد.
 

سیاوش رضوانی با بیان این که صادرات از بنادر مازندران به دیگر کشورها باید رونق یابد گفت: باید با آن کسانی از کشورهای خارجی واردات و صادرات انجام می‌دهند از طرف وزارت خارجه مذاکره شود تا بتوان آن‌ها را به جریان صادرات به بنادر استان متوجه کرد.

وی ادامه داد: می توانیم از هماهنگی‌های اتاق بازرگانی و مدیران صنعت و معدن و تجارت با کشورهای حاشیه خزر و ایجاد راهکارهای مفید برای افزایش صادرات بهره بگیریم. همچنین بازارهای کشورهای حاشیه خزر شناسایی شود تا بتوان با ایجاد راهکارهایی نوین، اتصال برای صادرات را ایجاد کنیم.

رضوانی افزود: ما می‌توانیم ترانزیت بنادر شمالی را با انتقال بارهای ترانزیتی کشورهای حاشیه خزر به دیگر کشورها، افزایش دهیم.

مدیرکل بندر نوشهر با بیان اینکه بنادر مازندران می‌توانند خود به یکی از مهمترین بنادر اقتصادی کشور تبدیل شوند گفت: بنادر مازندران از قطب‌های اصلی صادرات در بنادر به شمار می‌آید به این دلیل که یکی از صادر کننده‌گان اصلی به کشور ترکیه است.

رضوانی ادامه داد: ارتقاء و بهبود وضعیت بندر مستلزم مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی است .
 وی تصریح کرد : ما از هرگونه طرحی که موجب تقویت صادرات در سطح استان بشود حمایت خواهیم کرد چرا که توسعه صادرات موجب رشد اقتصادی ، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری خواهد شد.

رضوانی یادآور شد: بنادر مازندران به دلیل بهره مندی از مزایای منطقه ویژه اقتصادی ، فرصت مناسبی برای تجار و بازرگانان برای صادرات و واردات انواع کالا ایجاد کرده است و ما از هیچ حمایتی از صاحبان کالا فروگذار نخواهیم کرد .
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.