| کد خبر: 93444 |

◄ بهسازی و نوسازی فرودگاه یاسوج با اعتبار ۹ میلیارد ریال

تین‌نیوز| مدیر فرودگاه یاسوج از مجموعه بهسازی و نوسازی‌های انجام شده این فرودگاه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، علی محسنیان مدیر فرودگاه یاسوج در این مراسم با  اشاره به افزایش آمار اعزام و پذیرش مسافر و پرواز در سال گذشته، اظهار داشت: رشد بیش از دو برابری تعداد مسافران و پروازها نشان از اقبال مردم به استفاده بیشتر از مسافرت‌های هوایی داشته است.

وی ادامه داد: این فرودگاه برهه‌ی جدیدی از توسعه و پیشرفت فرودگاهی را آغاز کرده است لذا پروژه‌های متعددی از بهسازی در سطح فرودگاه صورت گرفته است، بهسازی ترمینال، سقف، سرویس‌های بهداشتی، پارتیشن‌ها، کانترهای پذیرش مسافر، صندلی‌ها، سیستم اعلان پرواز، سیستم اعلان حریق، مانیتورهای اعلان پرواز، ارتقای سیستم گرمایشی و زیباسازی فضای داخلی ترمینال را مهمترین اقدامات در دست انجام است.

محسنیان ابراز کرد:‌ مجموعه بهسازی و نوسازی‌های انجام شده با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه یاسوج، در حاشیه این مراسم نیک اقبالی معاون امور عمرانی استاندار ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه فرودگاه و اقدامات رضایت بخش انجام شده از عزم جدی مسؤلان استان جهت جابجایی زندان به منظور حل مشکل نشست و برخاست پروازها در فرودگاه یاسوج خبر داد.

همچنین احمدی مدیرکل بهسازی و توسعه فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این استان و امکان استفاده از ظرفیت‌های فرودگاه برای توسعه در این زمینه، ضمن تشکر از فعالیت‌های خوب صورت گرفته، پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج را تصمیمی شجاعانه و در عین حال آینده نگرانه توصیف کرد و جهت جلوگیری از اتلاف بیت‌المال و تسریع در برطرف سازی موانع اطراف فرودگاه همزمان با پیشرفت در توسعه باند این فرودگاه تاکید کرد.
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.