| کد خبر: 93376 |

◄ بهره‌برداری از پاکینگ طبقاتی فرودگاه بین‌المللی تبریز

تین‌نیوز| معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از فرودگاه بین‌المللی فرودگاه تبریز گفت: پارکینگ طبقاتی این فرودگاه در زمینی به مساحت 13 هزارمترمربع در سه طبقه و با ظرفیت پذیرش 485 خودرو احداث شده و آماده بهره‌برداری است.
 
به‌گزارش تین‌نیوز؛ معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در فرودگاه بین‌المللی تبریز، از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی این فرودگاه بازدید کرد.

در این بازدید که مدیرکل و معاونین فرودگاه‌های استان نیز حضور داشتند، حسین صادقی نخست از پروژه پارکینگ طبقاتی فرودگاه تبریز دیدن کرد.

این پروژه در زمینی به مساحت 13 هزارمترمربع در سه طبقه و با ظرفیت پذیرش 485 خودرو احداث شده و آماده بهره‌برداری است.

بازدید از باند تمام بتنی فرودگاه تبریز و سیستم روشنایی باند٬ پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب و دیزل ژنراتورهای Non breaker و ترمینال و برج مراقبت پرواز فرودگاه تبریز از دیگر برنامه‌های معاون عملیات فرودگاهی در فرودگاه تبریز بود.

صادقی در پایان این بازدید پارکینگ طبقاتی فرودگاه تبریز را یکی از نمونه‌های خوب مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های فرودگاهی دانست و گفت: این پارکینگ از نمونه‌های بسیار خوب پارکینگ‌های فرودگاهی در سطح کشور است که به‌صورت BOT  به بخش خصوصی واگذار شد و اتمام آن در موعد مقرر نشان از موفقیت بخش خصوصی در پروژه‌های فرودگاهی است.

وی با اشاره به سیستم روشنایی باند (Lighting) و CAT 2 باند تمام بتنی فرودگاه تبریز گفت: کل این پروژه به‌واسطه کارشناسان اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی انجام شده و فرودگاه تبریز را در رده معدود فرودگاه‌های دارای این سیستم در کشور قرار می‌دهد که این امر باعث غرور مجموعه فرودگاهی کشور است.

صادقی در خصوص ترمینال بین‌المللی فرودگاه تبریز گفت: توسعه ترمینال‌ها در کل فرودگاه‌های کشور یک ضرورت است و فرودگاه تبریز نیز از این امر مستثنی نیست که مشاور این پروژه انتخاب شده و امیدواریم هر چه سریعتر مراحل انجام مناقصه نیز انجام شود.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه تبریز، صادقی در مورد وضعیت فرودگاه تبریز جهت آمادگی برای میزبانی از گردشگران شهر تبریز در سال 2018 نیز گفت: با عنایت به اینکه شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری در سال 2018 انتخاب شده است، بایستی در مرحله اول کمیته‌هایی در این مورد تشکیل شود و سهم اعتبارات استانی و شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران مشخص شود.
 
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.