| کد خبر: 93374 |

اجرای عملیات راهداری برای حذف ۱۵ نقطه پرحادثه در آذربایجان‌غربی

تین‌نیوز| مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: حذف ۱۵ نقطه پرحادثه و خطر آفرین در جاده‌های آذربایجان‌غربی با اولویت بندی اجرا می‌شود، این در حالیست که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، سوانح رانندگی و تصادفات جاده‌ای را از مهمترین علل بروز آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: افزایش ایمنی راه‌های ارتباطی، یکی از راهکارهای پیشگیرانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها با اعلام این خبر گفت: دو هزار میلیارد ریال برای حذف ۴۶ نقطه پرحادثه در راه‌های ارتباطی استان اعتبار لازم است.

داریوش نصر از اجرای عملیات راهداری برای حذف ۱۵ نقطه پرحادثه در جاده‌های استان خبر داد و افزود: اقدامات لازم در این نقاط با اولویت بندی و براساس آمار سوانح جاده‌ای انجام می‌شود.
وی از اجرای عملیات خط‌کشی در دو هزار کیلومتر از محورهای استان تا پایان امسال خبر داد و تصریح کرد: در طرح راهداری نوروزی امسال عملیات خط‌کشی در ۵۷۰ کیلومتر از راه‌ها اجرا شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، ممیزی ایمنی راه‌های آذربایجان‌غربی، اتمام طرح جامع توسعه حمل و نقل استان و ساماندهی ورودی و خروجی شهرها از بارزترین برنامه‌های اجرایی امسال این اداره کل برشمرد.

جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها به منظور هماهنگ‌سازی تصمیمات و سیاستگذاری‌های لازم در جهت ارتقای سطح ایمنی راه‌های استان و رفع موانع و مشکلات اجرایی، ساختاری، پیشگیری از وقوع سوانح و تصادفات رانندگی و بهره‌برداری بهینه از تمامی امکانات موجود با محوریت برنامه ریزی برای سفرهای تابستانی و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد.

همچنین تقی کهوریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه با اشاره به فرارسیدن سفرهای تابستانی بعد از ماه مبارک رمضان بر افزایش ایمنی حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد.
وی به ضرورت نصب علایم و تابلوهای ایمنی، خط‌کشی راه‌های شریانی و آشکارسازی نقاط پرحادثه در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت:

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی فرهنگسازی را رکن اصلی ارتقای ضریب ایمنی جاده‌ها دانست و افزود: آموزش و فرهنگسازی در اصلاح رفتارهای ترافیکی بسیار ضروری است.
کهوریان از دستگاه‌های متولی در صنعت حمل و نقل خواست در تهیه بسته‌های آموزشی همکاری لازم داشته باشند و از ظرفیت‌های رسانه ملی در آموزش همگانی استفاده بهینه شود.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.