| کد خبر: 91975 |

◄ احداثپروژه ساختمان «تکنیکال‎بلاک» فرودگاه شاهرود به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال

تین‌نیوز| مدیر فرودگاه شاهرود از احداث پروژه ساختمان «تکنیکال‌بلاک» فرودگاه شاهرود با اعتبار هزینه ۱۵ میلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز؛ منوچهر اتقیایی با بیان اینکه ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه شاهرود در شهریور ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در این فرودگاه دو پروژه «احداث ساختمان سپاه؛ حفاظت هواپیمایی» و «احداث ساختمان تکنیکال بلاک» در دست اجراست که تا پایان شهریورماه ۱۳۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: احداث پروژه ساختمان سپاه از سال ۱۳۹۳ آغاز شد و اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. مساحت زمین این پروژه 3200 مترمربع بوده و ساختمان آن در ۷۰۰ مترمربع بنا شده است. اعتبار این پروژه ۱۰ میلیارد ﷼ بوده که از محل اعتبارات استان و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تامین شده است.

مدیر فرودگاه شاهرود تصریح کرد: پروژه ساختمان تکنیکال بلاک در چهار طبقه با ۴۰۰ مترمربع احداث شده است. این ساختمان به برج مراقبت پرواز و ساختمان فنی عملیات اختصاص دارد.

طبق گفته وی؛ پروژه احداث ساختمان تکنیکال بلاک از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. اعتبار این پروژه ۱۵ میلیارد ریال است که تا پایان شهریورماه امسال از آن بهره‌برداری می‌شود.

اتقیایی درباره پروازهای این فرودگاه توضیح داد: شرکت هواپیمایی ماهان هفته‌ای ۴ پرواز میان شاهرود و تهران برقرار کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ فرودگاه شاهرود پس از ماه مبارک رمضان با همکاری شرکت هواپیمایی پویا ۸ پرواز شاهرود- تهران به پروازهای برنامه‌ای این فرودگاه افزوده خواهد شد. برقراری پرواز شاهرود- کیش نیز از دیگر برنامه‌های این فرودگاه است که پیگیر آن نیز هستیم.
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.