| کد خبر: 91886 |

فعالیت شرکت زیمنس بر روی اولین محیط آزمون جاده‌‌ مرتبط انگلستان

تین‌نیوز| شرکت زیمنس اعلام کرده ‌است که در یک همکاری مشترک، در حال کار بر روی آخرین پروژه خودروهای مرتبط و خودران (CAV) است تا یکی از پیشرفته‌ترین  محیط‌ها را برای فناوری‌های CAV در انگلستان ایجاد کند.

با همکاری 9 عضو دیگر کنسرسیوم، پروژه محیط مرتبط حمل‌ونقل هوشمند انگلستان (UK CITE) آزمون­‌هایی را با دنبال کردن یک کاربرد موفق بر روی جاده‌­های این کشور تا قبل از سال آینده با سرمایه دولتی 100 میلیون پوند از طرف صندوق تحرک‌پذیری هوشمند انجام خواهد داد.
این پروژه قصد دارد شرکت‌های خودرویی، زیرساختی و خدماتی را فعال کند تا فناوری­‌های ارتباطات خودرویی را در شرایط دنیای واقعی بر روی 40 مایل از جاده‌­ها در شهر کاونتری (Coventry) و وارویک‌شر (Warwickshire) با استفاده از ترکیب دو فناوری DSRC و LTE (که فناوری­‌های ارتباط خودروها با یکدیگر هستند) برای مقایسه کارایی‌ آنها، مورد آزمون قرار دهند.
شرکت زیمنس واحد‌های کنار جاده‌ای را که با خودروها و زیرساخت‌های ترافیکی ارتباط برقرار می‌کنند توسعه، عرضه و نصب خواهد کرد. از راهکار Stratos این شرکت که کار سامانه مدیریت ترافیک را انجام می­‌دهد برای پشتیبانی تمام ارتباطات دو طرفه با خودروها استفاده خواهد شد. هدف این فناوری، اثبات موارد کاربردی در این زمینه­‌ها است که چطور این فناوری از طریق برقراری ارتباط بهتر می‌تواند به بهبود سفرها، کاهش ازدحام ترافیکی و ایجاد سرگرمی‌های درون خودرویی و خدمات ایمنی کمک کند.
گوردن ویکفورد (Gordon Wakeford) مدیر بخش روان­سازی ترافیک شرکت زیمنس در انگلستان می‌گوید: «بسیار خرسندیم که از خلاقیت زیمنس در پروژه منحصربه‌فرد UK CTIE با مشارکت شرکای کنسرسیوم ما استفاده می‌شود. این شرکت در تعدادی از پروژه­‌های پژوهشی خودرو به زیرساخت (V2I) در سطح دنیا به طور فعال در گیر است و در آنها ارتباطات بین زیرساخت‌های ترافیکی و رانندگان را برقرار می‌­کند تا بر روی روش رانندگی آنها تاثیر بگذارد.»
 
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.