| کد خبر: 90632 |

۴۵۰ دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی شهری بازسازی می شوند

تین نیوز | سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد: 450 دستگاه اتوبوس در پنج مرکز استان بازسازی می شوند و تا مهر امسال تحویل شهرداری ها می شوند.

از اعلام روز دوشنبه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بر اساس اعلام گزارش دفتر حمل و نقل و ترافیک شهری این سازمان در خصوص آخرین وضعیت طرح بازسازی ناوگان اتوبوس رانی شهری در زمان حاضر 450 دستگاه اتوبوس در پنج مرکزاستان شامل اصفهان، اهواز، تهران، قزوین و مشهد در حال بازسازی است.این اتوبوس ها بعد از پایان بازسازی، بین شهرهای کشور به غیر از کلان شهرها توزیع می شود.

براساس این گزارش در زمان حاضر یکصد دستگاه اتوبوس در مرکز بازسازی اصفهان، یکصد دستگاه در اهواز، 50 دستگاه در تهران، 130 دستگاه در مشهد و 70 دستگاه در قزوین در حال بازسازی است.

این گزارش افزود: مراحل اداری کار از جمله تحویل صورت جلسات مربوطه به مراکز بازسازی و ارسال تفاهم نامه های مربوطه به شهرهای هدف صورت گرفته است و بخشی از اعتبارات مربوط به طرح هم ظرف روزهای آینده پرداخت می شود.

بر اساس گزارش یاد شده، میانگین سن ناوگان اتوبوسرانی مورد هدف این طرح اتوبوس های تولیدی بین سال های1382 و 1383 است.

خلیل راحتی، قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بر توجه به کیفیت و استانداردهای لازم این بخش به منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان در بازسازی اتوبوس ها به عنوان اولویت نخست کار تاکید کرده است.

راحتی، همچنین از مسئولان ذیربط خواست تا اقدامات لازم را برای شناسایی 500 دستگاه اتوبوسی که قرار است در مرحله دوم طرح بازسازی شوند، انجام دهند.

مطابق شیوه نامه بازسازی یکهزار و 500 دستگاه اتوبوس شهری، مراکز بازسازی موظفند اتوبوس های بازسازی شده را به مدت 6 ماه پس از تحویل از لحاظ کیفی گارانتی کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.