| کد خبر: 90595 |

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

◄ ایمن‌سازی راه‌ها؛ اولویت اول وزارت راه و شهرسازی

تین‌نیوز |  مدیركل راه و شهرسازی گلستان با بیان سیاست‌های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در سال 95، ایمن‌سازی راه‌ها را در اولویت نخست این وزارتخانه بیان كرد..

به گزارش تین نیوز، ابراهیم مبارك قدم در جلسه شورای اداری راه و شهرسازی با اشاره به اولویت وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ایمن‌سازی راه‌ها اظهار داشت: رفع نقاط حادثه‌خیز، حفظ حریم راه‌ها و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در آن‌ها از مواردی است كه در جهت ایمن‌سازی و نگهداری از راه‌ها باید موردتوجه قرار گیرد.

 وی افزود: اولویت دیگر این وزارتخانه توسعه خطوط ریلی است و برای كاهش هزینه‌های حمل‌ونقل و مبادلات تجاری انجام می‌شود.

مبارك قدم با تاکید بر تدوین استراتژی و راهبرد برای دستیابی به این اهداف در سال جاری گفت: دوام و حیات هر مجموعه به منابع انسانی آن وابسته است و حفظ و كرامت آنان باید جزو اصول اساسی در تدوین این راهبرد باشد. همچنین دسترسی به فرآیندهای الكترونیكی اداره كل به‌ویژه سامانه ارتباط مردمی شهراه موضوع دیگری است كه در سیاست‌های ابلاغی وزارتخانه بدان توجه ویژه شده است.

به گفته مبارك قدم، ارتباط مستمر بین مسئولان و كاركنان، بخشی دیگر از راهبردهای سال جاری وزارت راه و شهرسازی را تشكیل داده به‌طوری كه طبق بررسی‌های كارشناسی، توجه و تحسین مدیران تا 65 درصد در کارایی كاركنان تأثیرگذار است.

مدیركل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان كرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز كه جزو تأکیدهای مقام معظم رهبری است، مدیریت‌های اداره كل باید به سمت تهیه و اجرای برش‌های استانی برنامه‌های وزارتخانه در این راستا باشند.

مبارك قدم در پایان، حساسیت بر حفاظت از اموال و ماشین‌آلات را بخش دیگری از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در سال 95 اعلام كرد.

پیش از سخنان مدیركل راه و شهرسازی گلستان، مصوبات جلسات قبلی شورای اداری اداره كل بررسی شد و هریك از مدیریت‌ها و روسای ستادی و ادارات تابعه شهرستانی به بیان نتایج و پیگیری‌های انجام‌شده، پرداختند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.