| کد خبر: 90586 |

تکمیل کمربندی نیر کمبود اعتبار ندارد

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با جلب مشارکت مردم و اقدامات شهرداری و تامین اعتبار لازم اجرای کمربندی نیر با شتاب بیشتری ادامه می ‌یابد.

 

خلیل محبت ‌خواه روز دوشنبه در بازدید از پروژه ‌های اجرایی راه و شهرسازی شهرستان نیر افزود:
کمربندی شهر نیر ردیف اعتباری مشترک ملی دارد و جزو محور نیر ، سراب ، بستان آباد محسوب می‌شود.

وی گفت: به دلیل قرار گرفتن شهر نیر در ورودی استان و موقعیت خاص پروژه های راه سازی شهرستان نیر از اولویت های راه و شهرسازی استان اردبیل است.

محبت ‌خواه از بهسازی و تعریض راه روستایی دورسونخواجه خبر داد و گفت: این محور راه ارتباطی 11 روستا را تشکیل می‌دهد و پنج کیلومتر آن تاکنون بهسازی شده و مابقی نیز در در روزهای آینده ادامه می‌یابد.

او افزود: اعتبار تخصیصی به این محور دو میلیارد ریال است و با انجام این عملیات عرض 5.5 متری این محور به هفت متر ارتقا یافته و این امر زمینه ‌ساز کاهش حوادث و سوانح در این جاده می ‌شود.

محبت ‌خواه با تاکید بر لزوم احداث راهدارخانه در شهرستان کورائیم اظهار کرد: با توجه به نیاز منطقه به این راهدارخانه زمین مورد نظر خریداری شده و در صورت ابلاغ اعتبار مربوطه عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

محبت خواه با تاکید بر اینکه پروژه‌های راهسازی بالای 80 درصد در اولویت اجرا است افزود: امسال بر اساس این اولویت اقدام خواهیم کرد و یکی از جاده ‌ها کمربندی نیر است.

علی آذر نژاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل نیز در این بازدید گفت: در دولت تدبیر و امید فرصت ها و امکانات مناسبی برای توسعه و رفع محرومیت از این شهرستان فراهم شده است.

او با اشاره به درآمد پایین شهرداری نیر و توسعه نیافتگی این شهر اظهار کرد: در سال گذشته برای توسعه و آبادانی شهر نیر با کمک دولت ماشین آلات مدرن از جمله لودر ، قیر و آسفالت در اختیار شهرداری نیر قرار گرفت.

وی افزود: دولت تدبیر و امید از تمام توان و ظرفیت مالی خود برای توسعه و آبادانی شهر نیر استفاده خواهد کرد.

فرماندار شهرستان نیر هم گفت: نگرانی ها و درخواست های مردم شهرستان از بابت مشکلات راه و جاده های مواصلاتی به حق و قابل پیگیری است.

مهدی احمدی افزود: این مشکلات از سال های گذشته بوده و باید نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.

او گفت: اولویت خواسته های مردم و مسوولان این شهرستان در برهه کنونی احداث کمربندی در این شهرستان است که امیدواریم با حضور مسوولان در کوتاه ترین زمان ممکن خواسته مردم محقق شود.

فرماندار شهرستان نیر همچنین افزود: با بهره ‌برداری و تکمیل پروژه کمربندی نیر شاهد کاهش ترافیک سنگین در شهر نیر خواهیم بود.

احمدی گفت: با تلاش‌ های انجام شده 1.5 کیلومتر تملک ، آزادسازی و بازگشایی شده و در زمینه باقیمانده مسیر در نظر گرفته شده برای اجرای کمربندی نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.

شهرستان یر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.