| کد خبر: 90546 |

گروه‌های تخصصی بسیج اتاق فکر مدیران صنعت هوانوردی می‌شوند

تین‌نیوز | مسئول بسیج صنعت حمل و نقل هوایی کشور خبر داد: به‌زودی گروه‌های تخصصی بسیج در قالب حلقه‌های صالحین به عنوان اتاق فکری برای مدیران صنعت هوانوردی تشکیل خواهند شد تا به مدیران در پیشبرد اهدافشان یاری رسانند.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران محمد رسولی درباره برنامه‌ریزی بسیج صنعت حمل و نقل هوایی کشور در 5 حوزه مقاومت بسیج تخصصی عنوان کرد: حوزه مقاومت بسیج تخصصی در هواپیمای جمهوری اسلامی ایران (هما) از سال 1393 و بسیج مهندسین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سال 94 راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی این حوزه‌ها برداشتن گام‌های اساسی در جهت کارآمدی این مجموعه‌هاست، ادامه داد: در نظر داریم حوزه‌های تخصصی بسیج شهر فرودگاهی امام خمینی(ه) را در خردادماه و سازمان هواپیمایی کشوری را در نیمه نخست امسال راه‌اندازی کنیم. همچنین ایجاد این حوزه در سازمان هواشناسی از دیگر برنامه‌های بسیج صنعت حمل و نقل هوایی کشور بود.

مسئول بسیج صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور گفت: با فعالیت‌های فرهنگی بسیج در حوزه‌های تخصصی می‌کوشیم به سالم‌سازی و ایجاد مجموعه فرهنگی، مذهبی و دینی در مجموعه‌های شرکت‌ها کمک کنیم. هدف بزرگ ما کمک به کارآمدی دستگاه‌هاست. در واقع امروز بسیج می‌کوشد تا یار مدیران باشد تا باری به دوش مجموعه‌ها نباشد.
وی افزود: به‌زودی گروه‌های تخصصی بسیج در قالب حلقه‌های صالحین به عنوان اتاق فکری برای مدیران صنعت هوانوردی تشکیل خواهند شد تا به مدیران در پیشبرد اهدافشان یاری رسانند.

به گفته رسولی یکی از مشکلاتی که این صنعت به دلیل تحریم‌ها با آن مواجه شد، جذب بخش اعظمی از مسافران خارجی ایران و حتی بخشی از مسافران خطوط داخلی به شرکت‌های هواپیمایی خارجی بود. امیدواریم با همفکری، تلاش و برنامه‌هایی که برای ناوگان هوایی در دستور کار مدیران سازمان‌ هواپیمایی کشوری است؛ تاخیرها به حداقل برسید و ما به مسئولان کمک می‌کنیم تا برای خدمت بهتر به مردم عمل کنند، همانگونه که امام و رهبر ما می‌فرمایند «بهترین راه مبارزه با آمریکا خوب خدمت کردن به مردم است». همچنین با افزایش پروازهای مختلف در خطوط داخلی و خارجی شاهد حضور پر رنگتر شرکت‌های هواپیمایی ایرانی نسبت به شرکت‌های هواپیمای خارجی شود.

وی در ادامه یادآور شد: با تشکیل چهار منطقه آزاد اقتصادی و ترانزیتی و انجام پروژه‌های مورد نظر مسئولان به زودی شاهد رفت و آمدهای بیشتری در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خواهیم بود. اینجا نقطه‌ای برای حمایت و برقراری پروازهای مختلف به اقصی نقاط جهان می‌شود. به نظرم با تبدیل فرودگاه امام به شهر فرودگاهی کارهای بزرگ و وسیعی در دست است که به زودی عملی خواهد شد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.