| کد خبر: 90472 |

مجری مترو خط فرودگاهی امام‌خمینی(ره)، عنوان کرد:

◄ اشتباه میان بهسازی و آب‌گرفتگی / فرصت بهسازی یا رفع آب‌گرفتگی

تین‌نیوز| مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران، انتشار برخی خبرها مبنی بر آب‌گرفتگی مترو شهر آفتاب را تکذیب کرد.

احسان مقدم در گفت‌وگو با تین‌نیوز با اشاره به این موضوع، اظهار داشت: حضور کارگرانی که به اشتباه به جهت رفع آب‌گرفتگی تلقی شده تنها به دلیل ادامه روند تکمیل پروژه مترو شهرآفتاب بوده است.
 
وی با بیان این‌که «مترو شهرآفتاب تنها در زمان برگزاری نمایشگاه سرویس‌دهی خواهد داشت، افزود: با اتمام کار نمایشگاه بین‌المللی عملا حرکت قطار در این مسیر متوقف شده است لذا، ادامه پرداختن به کاستی‌ها در خط مترو شهرآفتاب در دستور کار مسئولان این شهر قرار گرفت.

مقدم  در توضیح این‌که در ضلع شرقی این ایستگاه کارگران مشغول فعالیت‌های تکمیلی هستند، ابراز داشت: به‌طور قطع برگزار نشدن نمایشگاه فرصت مناسبی است تا مسئولان شهرآفتاب بهسازی باقی‌مانده فضای شهر را مورد دقت نظر قرار دهند.
 
در ادامه این گفت‌وگو، مجری مترو خط فرودگاهی امام‌خمینی (ره) هم با رد این خبر، گفت: مترو ایستگاه نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب در مراحل ساخت چندبار با بحران و بارش سیل‌آسا مواجه شده و مشکلی تحت عنوان آب‌گرفتگی را تجربه نکرده است حال چگونه امکان دارد با اندک بارندگی دچار چنین مشکلی شود که بازتاب آن در فضای رسانه‌ها انعکاس داشته باشد.

سیدقوام‌الدین حسینی در ادامه با تإکید بر تکمیل محوطه‌سازی و نازک‌کاری‌ ایستگاه‌ مترو شهر آفتاب، افزود: با استفاده از فرصت توقف رفت‌وآمد به شهرآفتاب، کارگران نسبت به تکمیل محوطه سازی و نصب دستگاه تهویه اقدام کرده و به‌ هیچ‌وجه آب‌گرفتی در ایستگاه مترو مورد تائید نیست.

وی علت حضور کارگران در ضلع شرقی مترو شهرآفتاب را کف‌سازی و تکمیل طرح‌های معوقه در این بخش دانست که به طور قطع، ارتباط موضوعی با آب‌گرفتگی در این بخش ندارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.