| کد خبر: 89217 |

◄ تغییر ساختار ادارات کل راه و شهرسازی در شورای عالی اداری

تین‌نیوز | طرح تغییر ساختار ادارات کل راه و شهرسازی و ادارات کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان‌ها سرانجام در شورای عالی اداری با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح و تصمیماتی در این زمینه نیز اتخاذ شد. 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، جلسه اخیر شورای عالی اداری روز گذشته با حضور معاون وزرای آموزش‌وپرورش، راه و شهرسازی، دادگستری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، استانداران تهران و زنجان و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه تغییر ساختار ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و واحدهای تابعه عملیاتی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از دیگر موضوعاتی بود که مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز در این زمینه اتخاذ شد.
 
در ادامه این نشست به موضوع اصلاح مصوبه ساماندهی امور حمل‌ونقل مسافر و کالا در مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور پرداخته شد که پس از ارائه دیدگاه‌ها و نظرات مختلف مقرر شد جلسه‌ای در این خصوص به ریاست رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و حضور دستگاه‌های مرتبط برگزار و جمع‌بندی نهایی به دولت ارائه شود.

جهانگیری همچنین ضمن تأکید بر مدیریت یکپارچه و ساماندهی مرزهای کشور برای تسهیل امور صادرات و واردات از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور درخواست تشکیل جلسه‌ای در این ارتباط با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس‌کل گمرک و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شد و جمع‌بندی آن تسهیل  امور صادرات و واردات و مدیریت یکپارچه در مرزها را به دنبال داشته باشد.

این مسئله در اواسط سال گذشته در بدنه وزارت راه و شهرسازی مطرح شد و موافقان و مخالفان این طرح نظرات متفاوتی در این زمینه بیان کردند.

طبق نظر برخی از کارشناسان این طرح وضعیت فعلی ساختار حوزه راهداری در ادارات كل راه و شهرسازی استان‌ها نباید شتاب‌زده تغییر نماید و این ادغام در صورت عدم توجه به تبعات آتی آن، می‌تواند یك خطای كلیدی و استراتژیك محسوب شود و حتی ممكن است در آینده موجب پشیمانی طراحان و متصدیان و از همه مهم‌تر، ضرر و زیان كلان اقتصادی به كشور را فراهم نماید.

و عده‌ای دیگر راهکار متفاوتی ارائه کردند؛ به‌طوری که اگر قسمتی از حوزه مدیریت راهداری از ادارات كل راه و شهرسازی هر استان انتزاع (مثلاً 30 تا 40 درصد آن) و به ادارات كل حمل‌ونقل و پایانه‌های هر استان بپیوندد و نگهداری شبكه راه‌های ملی همچنان طبق روال گذشته بر عهده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای (با ادارات كل ذی‌ربط استانی و کارکنان و امكانات جدید ملحق شده به آن‌ها) باشد و بخش باقی‌مانده حوزه مدیریت راهداری (حدود 60 تا 70 درصد آن) در همان ادارات كل راه و شهرسازی هر استان باقی بماند، همچون روال موجود، كه صرفاً نگهداری راه‌های غیرشریانی را با اعتبارات استانی و کمک‌های ملی به‌جز اعتبارات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای (كه مختص راه‌های شریانی است) دنبال نماید.  بدین ترتیب یك گام رو به مسیری كه كشورهای پیشرو دنبال كرده‌اند، حركت كرده‌ایم ضمن اینكه هیچ پست سازمانی و تشكیلات جدیدی  در دولت اضافه نمی­‌شود و صرفاً مسئولیت‌ها تصریح می‌گردد و البته شبكه راه‌های ملی از حیث نگهداری هیچ صدمه‌ای نمی‌بیند. البته این پیشنهاد هم ممكن است بهترین راه‌حل ممكن نباشد ولی جای تأمل را دارد.

اما اندکی دیگر بر این باورند که این ادغام تمام سرمايه انسانی چندساله حوزه ترانزيت، كالا، مسافر، ITS و فناوری یک‌شبه از بين خواهد رفت. از همين حالا نيروهای حمل‌ونقل تهديد به حضور در راهداری زمستان امسال می‌شوند. بهترين گزينه تشكيل يك اداره كل راهداری منفك از راه‌سازی و مسكن و حمل‌ونقل است.



 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اا 2 0

    بهترین راهکار جدا سازی ادارات کل راه ومسکن می باشد و ادارات راه و ترابری در شهرستانها باید بصورت قدیم به انجام وظایف راهداری بپودازند

    • حمید 0 0

      چشم انجام میدیدم

  • محمدرضا کامیاب 1 0

    یادداشت _ _ _ _ _ _ وقتی حافظه تاریخی مدیران آنهم درکمتر از سی سال ضعیف باشد و یا آنها که میدانند باید به حرف بیایند و بهر دلیل سکوت اختیار می کنند شک نیست که اقدامات نادرست وجیه جلوه می کند و ساختار بیمار و رو به انفجار حمل و نقل جاده ای کشور از آنچه هست بدتر و بدتر بشود، آیا در این وزارتخانه سنتی که به یمن جدا سازی ترابری از راهداری توانست یک دهه در فضای مستقل حمل و نقل نفس بکشد و نیروهای متخصص مورد نیاز این زیر بخش را در راستای مدیریت حمل و نقل با تخصصهای گوناگون و مورد نیاز آن جذب کند به مدیران ارشد وارده به این بخش یاد آور شود که از سال ۱۳۵۳ تا سال ۱۳۶۷ در هر استان یک اداره کل راه و ترابریی وجود داشت، خوب بود به سوابق رجوع می کردند تا بدانند بر پایه چه اصول و مستنداتی بود که با تصویب سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور، حمل و نقل جاده ای از راهداری جداشد و امروز چه دلائل موجهی دارند که دوباره میخواهند آب رفته را به جوی بازگردانند، کی می خواهیم بپذیریم که در امر نگهداری راه هیچ امر حاکمیتی جز مدیریت کلان آن که آنهم میتواند درقالب یک اداره کل مهندسان مشاو ر سازماندهی شود امور حاکمتیی نیست جز مواردی که پیمانکاران توانمند آنهم در بازار گسترده کشور کاملا " وجود دارند. وجود ندارد. حمل و نقل و مدیربت حمل و نقل یکپارچه در کشور ضرورتی حساس، حیاتی و اجتناب ناپذیر برای کشور است که امروزه متولیان راه و ساختمان بزرگترین مانع تراشان بر سر شکل گیری آنند، گاه آن رسیده است که به خود بیائیم و بیاموزبم که چرا دنیا امروزه حمل ونقل و ارتباطات را سازمانی یکپارچه میداند و میخواند ولی ما هنوز در گیر مفاهیم ابتدائی راه و ساختمانیم و تازه وصله ناجور مسکن راهم که کاریت مردمی و در حد شوراهای شهر و شهرداری و سرمایه گذاران و پیمانکاران اینچنین دولتی کرده ایم!!!

    • راهدار 0 0

      اگر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نگاهی اجمالی به نام خود کند نام راهداری را بر تمام عناوین و سردر های خود می یابد، نامی که حتی پیش تر از نام حمل و نقل آمده، حال چگونه است که تمامی فعالیت های راهداری به عهده اداره کل راه و شهرسازی است؟!! آیا دوستان حمل و نقل از انجام عملیاتی راهداری به معنای حقیقی و حضور فیزیکی در گرمای تابستان و سرمای شدید زمستان، دوشادوش راهداران هراس دارند، یا میزان بالای حقوق آنها نسبت به حقوق اداره کاری راهداران باعثابای شدید آنها از ملحق شدن مدیریت راهداری به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شده؟

      • 2 0

        جناب آقای راهدار اولا نیروهای زحمت کش حمل ونقل متخصص می باشند و در امر برنامه ریزی و پایه گذاری و رفع موانع جاده ای و … واقعا موفق عمل کرده اند دوما تمامی حقوق کارکنان محترم حمل ونقلی به زمینهای شهری که هر چند وقت به شماها اعطا می شود قابل مقایسه نیست سوما در طول سال سه الی چهار ماه فعالیت می کنید و آنقدر خودتان را مظلوم نشان ندهید لطفآ

        • 0 1

          روزگار غریبی است واقعا بیچاره راهداران که حالا نیروهای حمل و نقل اونها رو نمی پذیرن

  • راهداری 1 1

    ادغام مسکن و راه کاری بس اشتباه بود و راهداری را کاملا به حاشیه راند و به قول معروف جلو ضرر را هر وقت بگیری منفعت است با جدا سازی ادارات کل راه و مسکن می توان پیکر نیمه جان راهداران تلاش گر جانی تازه بگیرد

  • سید میثم فلاح حسینی 2 0

    اگر یک اداره کل راهداری تاسیس شود خیلی بهتر از ادغام با سازمان پابانه ها می باشد.

  • حمید 2 0

    آخه این چه کاریه هروزیری میادساختاروعوض میکنه بجای اینکاربه فکرحقوق پرسنل باشندکه ازحداقل سایروزارتخانه کمتره

  • کارشناس حمل و نقل 0 1

    وضعیت نیروهای قراردادی چی میشه؟ وضعیت نیروهای اداری مالی چی میشه؟ وضعیت نیروهای راهسازی چی میشه؟ حمل و نقل در بیشتر شهرستانها هیچ کارمندی نداره و یاید راهداری کارهای حمل و نقل راانجام بده نباید لقمه را دو سر چرخ داد بهترین راه جدا کردن کامل واحد مسکن است و تشکیل اداره راه وترابری قدیم و حمل و نقل هم بعنوان یک معاونت از آن فعالیت کند.

    • 0 0

      تمام نیروها راه در شهرستانها ادغام خواهند شد چه قراردادی چه رسمی و پیمانی و حتی شرکتی

  • جعفر 0 1

    ادغام مدیریت راهداری با سازمان پایانه ها در اینکه اصل فعالیت اینها مشترک ولی از دو مدیریت مجزا تبعیت می نمایند لذا امری بهتر است که زیر نظر مدیری واحد قرار گرفته و کلیه امورات بصورت واحد اداره و مدیریت گردد ولی شناخت مشکلات و نقاط قوت ادارات امری درست و بجا خواهد بود مثلا بنده در حوزه راهداری ادارات کل راه وشهرسازی و از یه نگاه که اکثر امورات راهداری ادارات راه و شهرسازی توسط نیروهای شرکتی(قرارداد حجمی) اداره میگردد که سالانه بدلیل عدم تامین اعتبار حقوق و مزایا این افراد تامین نمیگردد لذا حجم زیاد این نیروها خود تهدیدی برای آرامش راهداری و امورات راهداری خواهد بود بطوری که بیش از ۹۰۰ نفر در اداره سیستان و بلوچستان و بیش از ۵۰۰ نفر در استان آذربایجان شرقی و سایر استانها فغالیت دارند که عمده اعتبارات نگهداری استانها به حقوق این افراد اختصاص داده میشود و این در حالی است که این افراد دارای سابقه بیش از ۱۰ سال و در بعضی مواقع ۱۵ سال دارند حالا تکلیف این افراد چه خواهد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مسعود 0 0

      درپاسخ به قسمت دوم متن شما به استحضارمی رسانددراستان سیستان وبلوچستان این تعدادنیرو بارشته های غالبا بی ارتباط باراه وراهداری وراهسازی وبدون ضابطه وطی مراحل قانونی نظیرآزمون، گزینش، تعهدوتخصص صرفاباروابط جذب بدنه ادارات شده انداعم ازمهندس تاکارگرراهداری وراننده ماشین آلات سنگین. لذا این افراد می توانندبااتخاذتصمیم مناسب وقاطع دولت دررقابت باسایرافرادمتقاضی کاردراین مجموعه درآزمونهای متناسب باتخصصشان _ حتی کارگروراننده _ شرکت کنندودرصورت کسب امتیازات لازم ادامه فعالیت دهند، زیرا نیازسازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای استان سیستان وبلوچستان این تعدادافرادوبااین نوع قراردادنیست.

  • 2 0

    متاسفنه نیروهای مسکن از هم اکنونآماده رفتن به حوزه راهداری شده اند و با استفاده از نفوذ زیاد خود در اداوت کل راه وشهر سازی می خواهند به راهداری بیابند ولی نیروهای اداری مالی راه وتراری سابق که سالها در ادارات راه وترابری زخمت کشیدن هم{…} از در رانده شدند و باید برای مسکن کار کنند

  • علی و 0 0

    سلام حضوردوستان همکار, تفکیک راهداری گویا رسما کلیدخورده, استان ماظاهرا جز شش استان که به صورت پایلوت جدامیشه نیست, خواهشا اگه تفکیک استانی دارید اطلاع بدید, دراستان ما اکثرا متمایل به حوزه مسکن هستند وحوزه راه و راضی نیستند که مشغول کارباشند, اطلاعاتی اگه دارند بیان کنن

  • مسکن 1 0

    واقعا این طرح موفقیت امیز نخواهد بود چون به نظر کارشناسی نشده در استان ما در اکثر شهرها حمل و نقل اداره ندارد و مسئولیت و کارهای اداری ان بر روی راهداران خواهد افتاد و در صورتی که نیروهای اداری انتقال نیابند مجبور به استفاده از نیروهای راننده و نیروهای بی تجربه در کارهای اداری مالی خواهند شد و باید تمامی نیروهای راه و ترابری قدیم در شهرستانها انتقال داده شوند و از طرفی من که از نیروهای قدیم مسکن هستم چرا باید چندین نیروی فاقد تخصص مسکن به بدنه مسکن اضافه شود باید نیروهای مسکن و راه وترابری بطور کامل جدا شوند

    • علی و 0 0

      سلام, استان ما مشکل کمبود نیروی مسکن نداره, وخیلی مشتاق هستند که سریع تفکیک بشه وتخصصی تر بشه, چون نیروی متخصص راه عملا درمسکن دخالت ونفوذدارد, ونظرشما مبنی بر نبود نیروی راه این دیگر مشکل سازمان جدید راهداری وحمل ونقل پایانه ای میباشد

  • 1 0

    این طرح هم مانند ادغام مسکن و راه وترابری است و تنها تعدادی از نیروها ی با تجربه نابود خواهند شد

  • 1 0

    تمامی نیروهای راه وترابری سابق در ادارات شهرستان و نیروهای معاونت راهداری مرکز استانها و تعداد از نیروهای اداری و مالی مرکز استان انتقال پیدا می کنند

  • 0 0

    این ادغام احتمالا در هفته ی اینده انجام خواهد گرفت.

  • 0 0

    این ادغام قریب الوقوع خواهد بود و تمامی نیروهای راه و ترابری قدیم در شهرستانها و نیروهای راهداری ادارات کل را شامل خواهد شد.

  • علی 1 0

    پس این ادغام نیاز به مصوبه مجلس نداره؟؟؟؟!!!, درابلاغیه ریاست جمهوری مورد ۸تبصره یک اشاره که که وزارتخانه طی شش ماه اصلاح وظایف سازمان راهداری وحمل ونقل طی لایحه ای به مجلس ارائه کنه، گویا اول مرداد تفکیک راهداری

  • رضا 1 0

    از اولم ادغام اشتباه بود کاش هرچه زودتر تفکیک بشه

    • کارشناش حمل ونقل 0 0

      دقیقا کاش هرچه زود تر این ادغام منتفی بشه کار راهداری یک کار خدماتی هست ولی کار حمل ونقلی یک کار تخصصی در کشورهای اول و برتر دنیا باتوجه به اهمیت حمل ونقل یک وزارت جدا دارند و به حمل ونقل زمینی و ریلی و هوایی و دریایی اهمیت خاصی داده شده و این باعت شده که در حوزه حمل ونقل پیشرو باشند

  • بهروز 0 0

    اول مرداد ماه تفکیک شروع خواهد شد لیست نیروها اماده شده و منتظر دستور از وزارت می باسند همه نیروها راه وشهرسازی در شهرستانها جز نیروهایی با چارت مسکن بقیه انتقال پیدا می کنند از جمله نیروهای راهداری اداری مالی

    • 0 0

      ظاهرا بر اساس حکم کار گزینی افراد و همچنین لحاظ نمودن سابقه کار در راه وترابری سابق این ادغام صورت خواهد گرفت در شهرهای کوچک اداره مسکن تنها به عنوان نمایندگی و با یکی دو نیرو انجام خواهد گرفت و تنها نیروهایی در شهرستانها در واحد مسکن خواهند ماند که چارت سازمانی اختصاصی مسکن داشته باشند یا از نیروهای سازمان ملی زمین و مسکن باشند.

  • 0 0

    این ادغام به این زودی ها انجام نخواهد شد متاسفانه در وزارت راه و ادارات کل هیچ انگیزه و اراده ای برای اینکار وجود نداره چون هیچ سند مکتوبی برای ادغام جز نامه ریاست جمهوری که اون هم مبهم می باشه وجود نداره و این امر باعثسر در گرمی در مراکز استانها گردیده و باعثشده که همه منتظر ادغام باشند و چندان کاری در حوزه راهداری انجامنمی گیره باید تاریخ دقیق اداغام را کتبا به استانها اعلام نمایند تا ادغام صورت بگیره

  • علی 0 0

    دقیقا استان ماهم برای شهرستانها مرکز استان نمایندگی مسکن وشهرسازی درحد دوسه نفرکارشناس که حکم انها مرتبط بامسکن, اغلب استانها اماده برای تفکیک معاونت راهداری هستند, واول مرداد صورت میپذیرد, درماه جاری سازوکار تفکیک درحال جریان

  • 0 0

    احتمالا از اوایل مرداد ماه به تدریج ادغام در استانها صورت خواهد گرفت و ابتدا در استانها کوچکتر خواهد بود

  • 0 0

    الان اعلام کردن باید چارت از وزارت بیاد

  • 0 0

    احتمالا به تعویق افتاده تا زمستان

    • علی 0 0

      بایدمنتظر بود ودید, البته به دلیل سالی مالی که ۳۱تیرماه هرسال پایان واغاز آن اول مرداد میباشد بعیداست وسط سال مالی ادغام یا تفکیک انجام گردد

  • مصطفی 0 1

    فقط نیروهای با چارت راهداری چه شهرستان چه مرکز استان انتقال پیدا می کنند

  • masoud 0 0

    روندادغام طولانی خواهدبود. ولی سوال اصلی اینجاست که استانی مثل سیستان وبلوچستان که غالب نیروهایش موقت وطرحی هستند چه اتفاقی خواهدافتاد؟

  • 0 1

    برای نیروهای رسمی و پیمانی با چارتهای که غییر تخصصی مسکن با انتقالی بلا مانع است

  • علی 0 0

    تفکیک معاونت راهداری ازادارات کل, تا اخرتابستان قطعی ولازم الاجراست, وتمامی استانها تا اواخر تابستان ملزم به انجام تفکیک میباشند

  • جاوید 0 0

    تکلیف نیروهای شرکتی و طرح هجرتی اداره راه توی این ارقام چی می شه

  • الله کرم 0 0

    نیروهای راه و ترابری قدیم در شهرستانها بشرط تغیر نیافتن پست سازمانی انها به مسکن و نیروهای راهداری ادارات کل انتقال خواهند شد

  • احمد 0 0

    با ادغام مدیریت راهداری با پایانه تکلیف نیروهای قراردادی جاری در شهرستانها چی میشه؟

    • 0 0

      هیچی اخراج میشن

    • 0 0

      تعدیل نیرو میشن

    • 0 0

      در خصوص انتقال نیروهای رسمی و پیمانی محدودیت انچنانی وجود ندارد مگر اینکه احکام کارگزینی انها وابسته به مسکن باشه ولی قراردادیها و شرکتیها مشکل دارند

  • حمید 0 0

    ادغام کی انجام میگیرد هرکس اطلاعاتی دارد یا چارت سازمانی نظر بدهید تشکر

    • 0 0

      استان قزوین ازطرف وزارت خانه ابلاغ شده, ودستورالعمل اجرایی تفکیک بزودی اعلام میشود وقریب الوقوع

  • 0 0

    طرح در استان کرمان در مرحله نهایی است و بزودی شروع میشه

  • 0 0

    استان ایلام احتمال زیاد هفته اینده انجام بگیره

  • 0 0

    در تمام استانها کارها انجام شده و اماده دستو وزیر هستن

  • علی و 0 0

    سرانجام دستورالعمل اجرایی نحوه انتقال وظایف راهداری ابلاغ شد, وبه ادارات تابعه درتاریخ ۱۲مرداد ارسال گردید, ورسما تفکیک درحال انجام

    • masoud 0 0

      این دستورالعمل ادغامه http: / / asrjahan. ir / print / news / ۴۲۴۳۱

  • راهدار 0 0

    از اول هم ادغام مسکن با راه کاری اشتباه بود ولی به هر حال تفکیک این دو، کار درستی است انشا الله که هر زود تر عملیاتی شود

  • همکاری از غرب کشور 0 0

    سلام خواهشا اگه در استانی عملا انتزاع صورت پذیرفته اعلام فرمایید

  • همکار 0 0

    سلام؛ آقا پس چی شد؟

  • 0 0

    در جایی که من هستم فقط منتظر تفکیکن و تقریبا کارها تعطیله

    • ariana _ city @ yahoo. com 0 0

      سلام. دوستان و همکاران خواهشمندم راهنمایی کنید. من از استخدامیای جدید راه و شهرسازی هستم رشته تحصیلی مهندسی عمران عمران هست با وضع پیش اومده ادغام با حمل و نقل بهتر هست یا مسکن و شهر سازی بمونم. با توجه به اینکه امکان انتخاب هست. بعضی از دوستان از رفتن به حمل و نقل انصراف دادن و موافقت شده. ممنون میشم سریعا راهنمایی کنید.

  • A. varseh @ yahoo. com 0 0

    امروز۱۴شهریور سر در اداره کل راهداری وحمل ونقل استان به جای حمل ونقل وپایانه ای استان نصب گردید,, ولیست اولیه افردا بزودی اعلام میشه,

    • 0 0

      دوستان نیاز به راهنماییتون دارم. ما جزو استخدام رسمیای جدید راه و شهرسازی هستیم. بنظر شما وضعیت ما در کدوم اداره حمل و نقل یا مسکن شهرسازی بهتر میشه. آخه ما رو انتخاب کردن واسه حمل و نقل بعضی از دوستان درخواست دادن که جدا نشن و موافقت شده. خواهشمندم سریع راهنمایی کنید. من تجربه ای ندارم. کارشناس حریم و نگهداری

      • A. varseh @ yahoo. com 0 0

        از لحاط حقوق ومزایا سازمان راهداری بهتره, شنیده ها حاکی از کاهش جزئی کارمندان مسکن وشهرسازی, راهداری سازمان مستقل دولتی و درآمدزاست به گفته کشاورزیان ترمیم حقوق راهداران قطعی است, تنوع کاری راهداری بهتره چون نهایت یکی دوماه از زمستان شرایط کار سخته,

  • 0 0

    دوستان عزیز ضمن احترام به نظرات همه شما عرض میکنم این ادغام هم مثل قبلی قطعا اشتباه و مسئولیت آن بعهده طراحانش میباشد و اما خیلی دلتان خوش نباشد نه نیروهای مسکن متخصص بودند(دیدیم) ونه پرسنل حمل ونقل(می بینیم) تمام زحمات بر دوش راهداری میباشد.

  • 0 0

    اولین نکته در ایجاد راه انتخاب کوتاهترین مسیر والاترین جهت کم کردن هزینه های ایجاد جاده است. ولی در راه یزد به شیراز مدت ۱۵ساله که جاده را دو طرفه میکنند و حالا راهی ساخته اند که پر پیچ و خم کوهستانی و خطر ناک، بطوریکه مدت یکسال پس از افتتاح قسمتی از آن ۱۲نفر فقط کشته داشته چه مهندسی ناظر و نقشه کش در این کار وجود داشته؟ که مسیر صاف را رها کرده و راه را در کوهستان پیچ در پیچ کرده و هرگز نظارتی نشده و کسی جوابگو نیست و قسمتی از راه هنوز مانده و مردم در رنج هستند. اگر برف بباره در این راه کشتار بسیار رخ میده مال و پول مملکت را ندهید به نا کاردان اخر دنیاو آخرتی هست باید جوابگو باشید نسبت به جان مردم

  • Ba _ setmollajan @ gmail. com 0 0

    با سلام ما که چهار پنچ ماه حقوق نگرفتیم ادغام چیه باز از استان سیستان بلوچستان کلا نیروهای قراردادی موقت ۶ماه پول بیمه نریختن بدون بیمه وبدون پول

  • 0 0

    ماهم راهداری خرم اباد لرستانیم واقعا هیچ بهتر نشد اوضاع ما نیروها باادغام بدتر شدیم سال ۹۵ ۹ماه بهمون حقوق ندادن الان که عیدی ۹۶ ۴ ماه از طلب مون مونده وهنوز عیدی ومزایا ما رو ندادن واقعا کسی دلسوز نیست که بفکر ما نیروها ی شرکتی که کل زحمتها هم گردن ماست، نیست.

  • 0 0

    سلام بفکر نیروهای شرکتی راهداری باشیم ۱۳۹۵به ما ۹ماهه حقوق ندادن الانم اخرسال بعد از این همه زجر کشیدن یکساله، ما چهار ماه عیدی و مزایا طلب داریم اداره راهداری لرستان به فکر نیروها شرکتیش باشد.

  • راهدار بیچاره 0 0


    بیچاره شدن راهداران استان مرکزی حاصل ادغام بی برنامه الان پنج ماهه حقوق نگرفتیم قرار دادی هم هستیم.زندگیمون نابود شده آقایون سازمان بخدا ما هیچکاره بودیم تو ادغام این بلا را سرمون نیارید