| کد خبر: 87348 |

افت شاخص بورس در معاملات امروز

تین نیوز | شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز – یکشنبه – روند نزولی به خود گرفت و 31.52 واحد کاهش یافت.

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در دومین روز معاملات این هفته پس از نوسان‌های کمی به سمت بالا و پایین با افت مواجه شد تا در پایان معاملات با کاهش 31.52 واحدی به کانال 78 هزار و 383 واحد برسد.

سهام مخابرات ایران، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، نفت و گاز تامین (کاپیکو) از جمله سهام‌هایی بودند که سعی کردند مانع افت شاخص بورس شوند. همچنین سهام شرکت‌های سایپا، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و سایپا بیشترین تاثیر را در افت شاخص کل داشتند.

امروز نماد معاملاتی شرکت‌های لنت ترمز ایران با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفند‌ماه 1395، دشت مرغاب با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفند‌ماه 1395، ماشین‌سازی اراک پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه و ملی سرب و روی ایران با توجه به ارائه‌ی صورت‌های مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به 29 اسفند‌ماه 1395، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک‌قیمتی بازگشایی شدند.

علاوه بر این نماد معاملاتی شرکت‌های صنایع آذرآب پس از برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیات مدیره و لیزینگ خودرو و غدیر با توجه به لغو برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده (تصمیم‌گیری در خصوص افزایس سرمایه)، با محدودیت نوسان قیمت آماده بازگشایی و همچنین نماد معاملاتی حق تقدم شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران با توجه به اعلام مهلت پذیره‌نویسی، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک‌قیمتی آماده انجام معامله است.

بیشترین تقاضاهای امروز تالار شیشه‌ای مربوط به مشارکت شهرداری سبزوار، لبنیات پاک و مشارکت سایپا است.همچنین برترین عرضه‌ها مربوط به جام دار، داروسازی فارابی و مشارکت سایپا بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.