| کد خبر: 87346 |

در فروردین‌ماه سال جاری صورت گرفت

جابه‌جایی بیش از ۲۰۱ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری قزوین

تین نیوز | مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: طی فروردین‌ماه سال جاری، بیش از 201 هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری قزوین جابه‌جا شدند.

علی محمدحسینی امروز در قزوین اظهار کرد: طی فروردین‌ماه سال جاری شمار مسافران ورودی و خروجی از پایانه‌های مسافربری آزادگان و غرب توسط اتوبوس، مینی‌بوس و سواری‎های کرایه به 201 هزار و 860 نفر رسیده است.

وی افزود: در این مدت از پایانه‌ مسافربری غرب، 76 هزار مسافر و از پایانه مسافربری آزادگان 125 هزار و 860 مسافر جابه‌جا شدند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین اضافه کرد: همچنین در فروردین‌ماه سال جاری، 66 درصد مسافران با اتوبوس، 26 درصد با مینی‌بوس و 6 درصد با سواری‌های کرایه در پایانه مسافربری آزادگان جابه‌جا شدند.

محمدحسینی اضافه کرد: 80 درصد مسافران با مینی‌بوس و 20 درصد با سواری‌های کرایه از پایانه غرب قزوین طی فروردین‌ماه سال جاری مسافرت کردند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تقاضای سفر در فروردین‌ماه سال جاری مربوط به شهرهای تهران، مشهد و شهرهای شمال کشور بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین افزود: همچنین بیشترین تقاضای سفر مسافران در فصل پاییز امسال شهرهای شمال کشور، تهران و مشهد بوده است.

محمدحسینی با اشاره به اینکه در پایانه‌های مسافربری امکانات مختلف رفاهی از جمله اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی و سالن انتظار وجود دارد، خاطرنشان کرد: مجموعه غرفه‌های تجاری نیز محصولات و کالاهای موردنیاز را در پایانه‌ها به مسافران ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه نیروهای مستقر در پایانه‌ها تلاش می‌کنند تا وظایف خود را به درستی انجام دهند، اضافه کرد: آن‌ها شرایط مناسبی را برای مسافران فراهم کردند تا هیچ نگرانی برای سفر نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: پایانه‌های مسافربری قزوین با امکانات و تجهیزات خود خدمات مطلوبی را با شروع فصل بهار به مسافران ارائه می‌دهند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.