| کد خبر: 87344 |

◄ گرامی‌داشت «خلیج فارس» با تخفیف رجا به مسافرانش

تین‌نیوز| شركت حمل‌و‌نقل ریلی رجا که به مناسبت‌های مختلف تخفیف‌هایی برای مشتریانش در نظر می‌گیرد، این‌بار با ارائه تخفیف، می‌خواهد روز خلیج‌فارس را گرامی بدارد.

به گزارش تین‌نیوز، رجا اعلام کرده که به‌منظور بزرگداشت روز خلیج‌فارس، تسهیلات و تخفیف‌هایی را برای سفر ریلی به بندرعباس ارائه می‌كند.

بر اساس این گزارش، این تسهیلات برای حدفاصل تاریخ‌های ۸ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ بوده كه هموطنان گرامی می‌توانند از آن بهر‌ه‌مند شوند.

روابط‌عمومی رجا با اعلام این خبر افزود: ارائه‌ تخفیف كسر كوپه برای انواع واگن‌های غزال، پارسی و پلور شركت رجا به میزان ۳۰درصد برای مسافران قطار تهران-بندرعباس، اصفهان-بندرعباس و بالعكس از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده است.

در ادامه آمده است که به تمامی درخواست‌های بلیت گروهی با حداقل تعداد اعضای ۲۵ مسافر، تخفیف ۱5درصدی در بهای بلیت تعلق می‌گیرد.

در این طرح به ۳ نفر از افرادی كه عكس‌های برتری را با موضوع راه‌آهن و خلیج‌فارس به اینستاگرام رجا به نشانی @rajarail ارسال كنند، یك عدد بلیت رایگان رفت و برگشت (به‌استثنای قطار زندگی) در هر مسیر داخلی كه مورد درخواست باشد، اهدا می‌شود.

شركت حمل‌و‌نقل ریلی رجا همچنین اعلام کرده آمادگی دارد برای همكاری با سایر سازمان‌ها و ... نسبت به برنامه‌ریزی موارد مشابه اقدام كند، به‌همین منظور شماره تلفن ۵۵۱۲۴۳۰۷ - ۰۲۱ آماده پاسخ‌گویی است.

بر اساس اعلام شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، هموطنان برای آگاهی از برنامه حركت قطارها، بهای بلیت، نشانی دفاتر فروش، تسهیلات، تخفیف‌ها و... علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir می‌توانند با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شركت از طریق تلفن‌های ۱۵۳۹(در تهران) و ۵۵۱۲۲۴۱۷-۰۲۱ (در شهرستان‌ها) تماس حاصل كنند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.