| کد خبر: 87259 |

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با تین‌نیوز:

◄ سازمان به جمع‌بندی نهایی برای توسعه یا جمع آوری فعالیت سالن‌های اعلام‌بار نرسیده است

تین‌نیوز | معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه «سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به جمع‌بندی 100 درصدی برای توسعه یا جمع‌آوری سالن‌های اعلام بار نرسیده است.» گفت: هیچ مخالفتی با سالن‌های اعلام‌بار موجود وجود ندارد و به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

داود کشاورزیان در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز با اشاره به اتفاقات اخیر در پایانه بندرعباس و برخی تحرکات به‌منظور فشار بر جمع‌آوری سالن بارها اظهار داشت: رکود و کم شدن کالا در حال حاضر مشکل اصلی در پایانه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای است و موجب فشار بر روی رانندگان و معطلی آن‌ها در سالن‌های اعلام بار شده است.

وی افزود: در صورت برطرف شدن مشکلات و افزایش واردات و صادرات بسیاری از مسائل خودبه‌خود حل می‌شود.

سالن اعلام‌بار بندرعباس به فعالیت خود ادامه می‌دهد
رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: تاکنون سازمان به یک جمع‌بندی 100 درصدی برای توسعه یا جمع‌آوری سالن‌های اعلام بار نرسیده است. به همین خاطر این سالن‌ها در برخی مناطق مانند بندرعباس به فعالیت خود ادامه می‌دهند و در برخی دیگر نیز به دلیل نبود ضرورت هیچ اقدامی برای راه‌اندازی سالن جدید صورت نمی‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: هیچ مخالفتی با سالن‌های اعلام بار موجود وجود ندارد و به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

چندی پیش عده‌ای از رانندگان به‌منظور اعتراض نسبت به وضعیت نابسامان بار مقابل اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان هرمزگان تجمع کرده‌اند و طبق هماهنگی‌های انجام‌شده قرار ملاقات با امام‌جمعه بندرعباس و مسئولان استانداری هرمزگان گذاشته شده‌است. در همین راستا و بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده علیرضا مجرد مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان هرمزگان به خبرنگار تین‌نیوز گفت: در تاریخ 18 فروردین فردی بدون داشتن مدارک معتبر رانندگی به همراه برادر خویش درخواست اخذ مجوز بارگیری داشتند. پس از احراز عدم صلاحیت وی از سوی کارشناسان، آن‌ها دست به تحریک سایر رانندگان برای عدم اخذ بار از سالن اعلام بار داخل پایانه زدند؛ اما برخلاف میل و خواسته آن‌ها در سه روز گذشته بدون هیچ‌گونه اخلالی بار از طریق شرکت‌ها به رانندگان عرضه می‌شود.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.