| کد خبر: 85371 |

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:

◄ تلاش بی‌وقفه راهداران برای بازگشایی راه‌های آسیب‌دیده در سیلاب‌های اخیر

تین‌نیوز | معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از تلاش بی وقفه راهداران در سراسر کشور برای بازگشایی راه‌های تخریب شده به دلیل وقوع سیل خبر داد و گفت: همطنان قبل از اقدام به سفرهای بین شهری با استفاده از سامانه 141 از آخرین وضعیت راه مطلع شوند.

به گزارش تین‌نیوز، بارش‌های اخير باران بهاری در 25 استان كشور موجب كندی سفرهای جاده‌ای، رانش و ريزش كوه در برخی محورهای كوهستانی و طغيان رودخانه‌ها شده، اما عملیات بازگشايی محورهای آسيب‌ديده و ازسرگیری سفرهای جاده‌ای با تمام توان و تلاش بي‌وقفه راهداران در حال انجام است.

 عبدالهاشم حسن‌نيا با اشاره به وقوع سیل و بارش شدید باران در اکثر استان‌های کشور اظهار داشت: نزولات جوی، نعمت الهی و بارش‌های مستمر باران و البته برف در مناطق کوهستانی از ابتدای سال جاری موجب کندی در سفرهای جاده‌ای شده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به حضور راهداران در شرایط فعلی گفت: ادامه فعالیت راهداران در جاده‌های سراسر کشور پس از طرح راهداری زمستانی و طرح نوروزی جهت خدمت به هموطنان و استفاده كنندگان از راه‌ها ارزشمند است.

پاوه-روانسر بازگشایی شد
وی افزود: بيشترین بارش‌ها در چند روز گذشته در مناطق و محورهای واقع در دامنه رشته كوه‌های زاگرس و البرز رخ داد كه موجب ريزش كوه و يا رانش گرديد. اما جهت حفظ سلامت و ايمني مسافران و مردم عزيز برای انجام عمليات پاكسازی و بهسازی مدت كوتاهی برخی مسيرها از جمله پاوه-روانسر در استان كرمانشاه و يا چند مسير فرعی در استان چهار محال و بختياری و لرستان بسته و با تلاش و كوشش راهداران بازگشايی شد.

حسن‌نيا از انسداد برخی مسيرها مانند محور قديم خرمآباد-پل دختر-انديمشك و باند رفت آزادراه رشت-قزوين جهت ايمن نمودن كامل مسير‌ها خبر داد و تاكيد كرد: هموطناني كه قصد سفر های بين شهری دارند، حتماً از طریق سامانه تلفنی 141 اطلاعات لازم از وضعيت راه‌ها و شرايط جوی مطلع شوند و سپس سفر نمايند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: راهداران مستقر در طول راه‌های مواصلاتی و 650 راهدارخانه با آمادگی كامل همراه و خدمتگذار مسافران و ترددكنندگان از راه‌ها هستند.    
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.