| کد خبر: 83441 |

مدیرعامل شرکت مترو تهران و وحومه:

صنعت مترو تهران مصداق اقتصاد مقاومتی است

تین نیوز | مدیرعامل شركت مترو تهران و حومه تاكید كرد كه شعار سال 95 با مدیریت جهادی و حمایت از تولید داخل تحقق خواهد یافت.

به گزارش تین نیوز، مهندس هابیل درویشی صبح امروز در بازدیدهای كارگاهی از خطوط و ایستگاههای در حال ساخت مترو تهران و حومه با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: از زمان ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی در بهمن ماه سال 1392 تاكنون انتظار بر این بود كه بخش های مختلف در كشور این مهم را در برنامه ریزی های خود تئوریزه و نهادینه كنند، اما به نظر می رسد در بسیاری موارد در شعار محدود شده اند و امیدواریم امسال، اقدام و عمل جدی برای تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با بیان این كه "مدیریت جهادی" و "اقتصاد مقاومتی" لازم و ملزوم و مكمل یكدیگر هستند، گفت: بی تردید، اقتصاد مقاومتی محصول مدیریت جهادی است و لذاست كه تحقق شعار سال 95 با هیچكدام از شیوه های مدیریت غربی و وارداتی میسر نخواهد شد.

مدیرعامل شركت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) تصریح كرد: صنعت مترو تهران از اوایل دهه حاضر شیوه كار خود را بر مبنای مدیریت جهادی بنیان گذاشت و اكنون مفتخر است كه به الگویی موفق در اقتصاد مقاومتی مبدل شده است؛ بومی سازی صددرصدی ساخت تونل و ایستگاهها و قطع وابستگی به تامین تجهیزات و ناوگان به مرز حدود 70 درصد گواه روشن برتوفیقات صنعت مترو تهران در این زمینه است.

درویشی اذعان داشت: موفقیت های صنعت مترو تهران و حومه در زمینه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، مرهون مدیریت جهادی و حضور بخش خصوصی و تولیدگران داخلی بوده و برای پیمودن این مسیر از طرح ها و ایده های صنعتگران داخلی استقبال می كنیم.

وی بیان داشت: كارگاههای صنعت مترو تهران و حومه امروز ه میدان عمل و عرصه ای برای مطالعات و پژوهشهای دانشگاهی در پیشرفت های اقتصاد مقاومتی است و آمادگی داریم تجربیات خود را به منظور تحرك بیشتر در بخشهای دیگر عرضه كنیم.

مدیرعامل شركت مترو تهران و حومه با بیان این كه سال جاری، سال طلائی صنعت مترو تهران خواهد بود، گفت: در چند سال اخیر، ظرفیت سازی لازم را در جهت بروز استعدادها انجام داده ایم و در صورت تامین بموقع اعتبارات، اثبات خواهیم كرد كه در زمینه اقتصاد مقاومتی پیشتازهستیم.

در این بازدید كارگاهی تعدادی از معاونین و مدیران شركت مترو تهران نیز حضور داشتند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.