|
کد خبر:
82943
|
تاکید بر خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی درفرودگاه بندرعباس
تین نیوز | جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی سال 94 ادارهكل فرودگاههای استان هرمزگان با رویكرد پاسخگوئی به مسافران نوروزی با حضور مدیركل، معاونان و نمایندگان دستگاههای مستقر در فرودگاه بین المللی بندرعباس برگزار شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی ادارهكل فرودگاههای استان هرمزگان؛ محمود امانی بنی مدیر كل، با تاکید بر لزوم جلب رضایت مسافران گفت: اعلام بهموقع مشكلات از سوی دستگاهها و رفع آن توسط شركت فرودگاهها در كوتاهترین زمان ممكن مهم ترین برنامه خدمت رسانی هر چه بهتر به مسافران در ایام نوروزی است.
امانی افزود: حضور به موقع و جوابگویی سریع و صریح دستگاههای ذیربط در پذیرش و پرواز مسافر، بیشترین تاثیر را در جلب رضایت مشتری دارد كه این خود مستلزم تلاش مضاعف بخصوص در این ایام است تا بتوانیم بهترین میزبانی را كه در شان خطه خونگرم جنوب كشورمان است داشته باشیم .
امانی افزود: حضور به موقع و جوابگویی سریع و صریح دستگاههای ذیربط در پذیرش و پرواز مسافر، بیشترین تاثیر را در جلب رضایت مشتری دارد كه این خود مستلزم تلاش مضاعف بخصوص در این ایام است تا بتوانیم بهترین میزبانی را كه در شان خطه خونگرم جنوب كشورمان است داشته باشیم .
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.