| کد خبر: 82940 |

پیام معاون وزیر راه و شهرسازی به مناسبت نوروز ۱۳۹۵

تین نیوز | معاون وزیر راه و شهرسازی به مناسبت آمدن بهار طبیعت و ایام نوروز در قالب پیامی ضمن تشکر از تلاش های فعالان عرصه زیرساخت های حمل و نقل، رفع تحریم های بین المللی را سرآغاز اتفاقات مثبتی در عرصه زیرساخت های حمل و نقل دانست که در سال جدید شاهد آن خواهیم بود.

به گزارش تین نیوز به روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی در این پیام آورده است:
 
به نام آفریننده زیبایی‌ها
 
یا مقلب القلوب والابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
تحویل هر سال جدید شمسی فرصتی است تا انسان به تحول درونی و اصلاح امور روحی، معنوی‌، فکری و مادی خود بپردازد.
امام خمینی(ره)
همکاران محترم شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور
سال 1394 را به جرأت می‌توان یکی از سخت‌ترین سال‌ها از لحاظ  ‌اقتصادی دانست. سالی که با فشارها و تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی تنگناهای زیادی ایجاد کرده بود اما خوشبختانه با صبر و استقامت ملت بزرگ ایران فرجامی نیک به همراه آورد. از سویی زمینه خودباوری و خودساختگی را برای جامعه به ویژه مهندسان و متخصصان کشور را مهیا نمود و از سویی دیگر با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، زمینه استقلال و خود‌اتکایی بیشتر را برای میهن اسلامیمان فراهم ساخت. همچنین در این سال با توافق به عمل آمده در خصوص اجرای برجام، زمینه جذب سرمایه‌گذاران خارجی در پروژه‌های زیرساختی و انتقال دانش و فن‌آوری نوین و همچنین صدور خدمات فنی به کشورهای دیگر مهیا شده است. خوشبختانه در سال‌های اخیر علیرغم وجود محدویت‌های مالی و شرایط ویژه اقتصادی با اتکاء به تخصص مهندسان و متخصصان داخلی و همراهی و همدلی بخش خصوصی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از هزاران کیلومتر راه اصلی، بزرگراه، آزادراه و راه‌آهن بودیم. همچنین در این سال‌ها بخش قابل توجهی از عملیات زیرسازی پروژه‌های عمرانی شرکت به ویژه در بخش ریلی به مرحله نهایی رسیده که با رفع تحریم‌ها انشاالله بزودی شاهد ریل‌‌گذاری و بهره‌برداری از این پروژه‌ها خواهیم بود. در روزهای پایانی سال 1394 شاهد حضور پرشور و تحسین‌برانگیز هموطنان عزیز در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان و قانونگذاران بودیم که امیدواریم نتیجه آن همراهی و همدلی هر چه بهتر مجلس شورای اسلامی و دولت تدبیر و امید برای ‌اعتلای هر چه بیشتر میهن اسلامی و ایجاد جامعه‌ای آرمانی باشد. در پایان با تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آغاز فصل زیبای بهار که جلوه‌ای از قدرت، حکمت و جمال لایزال الهی است، به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی شما عزیزان در سال 1394 و همراهی خانواده محترمتان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم. امیدوارم در سال جدید با اتکال به الطاف الهی و تلاش و همت شما همکاران گرانقدر رسیدن به قله‌های پیشرفت و توسعه  و توفیقات روزافزون برای این شرکت به ارمغان آید.

                                                              انشاءالله، ایام به کام و نوروزتان مبارک باد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.