| کد خبر: 80140 |

هم فکری و همراهی گروه سایپا و قطعه سازان موجب هم افزایی می شود

تین نیوز | نشست بررسی و شرایط همکاری گروه سایپا و قطعه سازان با حضور مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا ، نمایندگان و مدیران عامل شرکت های تامین قطعه سایپا ، ساسان قربانی دبیر انجمن قطعه سازان کشور ، اکبر شمسی لاهیجانی قائم مقام فنی مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد سایپا انجام شد.
  
به گزارش تین نیوز به نقل از سایپا نیوز، دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودرو ساهم فکری و همراهی گروه سایپا و قطعه سازان موجب هم افزایی می شودزی سایپا ، هم فکری و همراهی گروه سایپا و قطعه سازان را  موجب هم افزایی دانست و گفت: در گروه خودرو سازی سایپا برنامه های جامعی تدوین شده است که با  روند رو به رشدی در حال اجرا و پیگیری است.

جمالی در جمع ذی نفعان و قطعه سازان سایپا  با توجه به شرایط چند سال گذشته سایپا خاطر نشان کرد :  با توکل به خدا و توان و یاری همه کارکنان و حمایت های شما قطعه سازان در پشتیبانی و تامین قطعه ، بزودی تحولات خوبی را در گروه سایپا شاهد خواهیم بود.

مدیر عامل گروه سایپا تاکید کرد: یکی از راه های برون رفت از شرایط حال حاضر سایپا افزایش تولید است که امیدوارم با کمک و یاری شما قطعه سازان که همیشه در شرایط سخت پشتیبان گروه سایپا بوده اید در این برهه نیز با آمادگی هرچه بیشتر برای شرایط جدید بعد از برجام مهیا شوید.

وی یادآور شد: تحریم های ظالمانه باعث شد که صنعت کشور شرایط سختی را پشت سر گذارد ، مطمئناً با همکاری و همدلی مجموعه قطعه سازان و خودروسازان و همچنین  با تلاش و پشتکار، از فرصت مناسبی که به وجود آمده است، نهایت استفاده را  برده و زیرساخت ها و دانش فنی صنایع خود را با همکاری دو جانبه با شرکای خارجی افزایش خواهیم داد.

جمالی از اصلاح ساختار مالی گروه سایپا خبر داد و افزود: شرایط مالی گروه خودرو سازی سایپا با اصلاحاتی که در زیر ساخت های آن در حال انجام است در سال آینده شرایط خوبی را پیش رو دارد.
مدیر عامل گروه سایپا بیان کرد: قطعه سازان در چند سال گذشته با وجود مشکلات فراوان در کنار سایپا بودند و در نجات صنعت خودرو سازی کشور نقش مهمی و ارزنده ای را ایفا کردند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی نقش قطعه سازان را در  راستای چرخه تامین قطعه در خصوص  تولید خودرو بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: قطعه سازان و خودرو سازان لازم و ملزوم یکدیگرند که با همکاری و همدلی به اهداف پیش رو دست خواهیم یافت.

در این نشست دکتر جمالی رشد سهام سایپا و توجه بازار سرمایه به صنعت خودرو را به فال نیک گرفت و گفت: باید سایپا را در بلند مدت ارزیابی کرد و مطئن باشید با رسیدگی و توجه ویژه به مسائل  و مشکلات موجود و پیدا کردن راه حل های منطقی  ، سایپا به روز های اوج خود خواهد رسید.
وی اظهار امیدواری کرد با افزایش تولید و جذب نقدینگی در سال آینده با تلاش کارکنان و یاری قطعه سازان روند روبه رشدی بخصوص در افزایش نقدینگی خواهد داشت.

در ادامه قطعه سازان با بیان مسائل و مشکلات موجود از مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا درخواست توجه ویژه به این گروه همکار را داشتند و سئوالاتی در خصوص مسائل مالی بیان کردند که دکتر جمال دستور رسیدگی و پیگری ، جهت رفع نگرانی قطعه سازان را صادر کرد.

در پایان ساسان قربانی دبیر انجمن قطعه سازان  به بیان مسائل و مشکلات قطعه سازان و موانع پیش رو  ، خواستار توجه ویژه به قطعه سازان شد و همچنین از زحمات و تلاش های بی وقفه دکتر جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا از زمان حضور ایشان تقدیر و تشکر کرد و تاکید کرد صنعت قطعه سازی کشور با تمام وجود و توان از گروه سایپا حمایت می کند تا سایپا به اهداف خود برسد و ما هم اعتقاد داریم که تنها راه عبور از مشکلات افزایش تولید است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.