| کد خبر: 80132 |

اعلام رضایت مشتریان از محصولات سایپا در بازه قیمتی مختلف

تین نیوز | میزان رضایت مندی مشتریان از محصولات گروه سایپا بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سه ماهه اول سال، مطلوب ارزیابی شده است.
  
به گزارش تین نیوز به نقل از سایپا نیوز شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گزارش عملکرد کیفی خودروها و میزان رضایت مندی مشتریان از کیفیت خودروهای تولید داخل را بررسی و اعلام کرد.
بر اساس این گزارش میزان رضایت مندی مشتریان از کیفیت اولیه خودروها در سه ماهه اول مالکیت خودرو و با پیمایش کمتر از 4000 کیلومتر بررسی و اعلام شده است.

در این گزارش خودرو تیبا از گروه سایپا در بازه قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان از دیدگاه مشتری در سطح دوم کیفیت از دیدگاه مشتریان قرار گرفته است. پس از این خودرو و به ترتیب خودروهای سایپا 132 ، سایپا 131 و سایپا 111 در جایگاه های سوم تا پنجم این گروه قرار گرفته اند.

در گروه قیمتی بین 25 تا 50 میلیون تومانی که 23 خودرو وجود دارد رتبه اول تا سوم این گروه متعلق به گروه سایپا می باشد.

بر اساس این گزارش خودرو برلیانس h330  با امتیاز 731 از نگاه مشتریان به عنوان با کیفیت ترین خودرو در جایگاه نخست قرار گرفته است.

بعد از آن به ترتیب خودورو پارس تندر و تندر 90 پارس خودرو در جایگاه های دوم و سوم و بالاتر از همنوعان خود که در سایر شرکت ها تولید می شوند قرار گرفته اند.

در این گروه و در رتبه ششم ، از نگاه مشتریان خودروی برلیانس h230 قرار گرفته که رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است.

در رده قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان نیز خودروهای EADO ، چانگان cs35 ، برلیانس h320 اتومات، برلیانس h330  اتومات به ترتیب جایگاه های سوم تا ششم این گروه را در بین 16 خودرو به خود اختصاص داده است. علاوه بر این در این گروه خودرو آریو نیز با اختصاص 710 امتیاز رتبه دهم را از دیدگاه رضایت مشتریان به خود اختصاص داده  است.

در رده قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان از بین 8 خودرو این گروه جایگاه اول و سوم این گروه به کیا سراتو دستی و کیا سراتو اتومات اختصاص یافته است که نشان از کیفیت بالای این خودرو ها در زمان تولید دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.