| کد خبر: 80121 |

آغاز اجرای طرح سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند

تین نیوز | مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان درنخستین جلسه  ستاد تسهیلات سفرهای استان همدان برای نوروز 95 گفت: در این طرح نظارت بر سفرهای نوروزی از 25 اسفند ماه امسال آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ادامه می آید.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل حمل و نقل و پايانه های همدان، نصرت الله حیدری، در این جلسه که با حضور معاونت راهداری راه و شهر سازی ، فرمانده پلیس راه ، فرمانده پلیس راهور , نمایندگان فرمانداری شهرداری، اورژانس،جمعیت هلاال احمر,شرکت پخش فراورده های نفتی،شرکت های بیمه و سایر مدعوین در محل اداره حمل و نقل و پایانه های استان همدان برگزار شد.برنامه های نظارتی این ستاد را تشریج کرد 

مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها و دبیر کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات خدمات سفراستان همدان با بیان اینکه جلسات این ستاد با حضور کمیته های ده گانه خدمات سفر استان برگزار شده است، گفت: زیربنای سفرهای نوروزی توسط  این ده کمیته رقم می خورد.

وی بیان کرد کلیه هماهنگی ها برای ارائه خدمات مناسب و نظارت کامل بر سفرهای ایام نوروز تحت نظارت ستاد تسهیلات سفر با حضور نمایندگان کمیته حمل و نقل ستاد و با دبیری اداره کل حمل و نقل و پایانه ها  انجام می شود .

وی از  اعضاء و نمایندگان  رابط دستگاه های عضو این کمیته خواست ضمن اعلام اقدامات و شیفت های دستگاه ، نسبت به جمع آوری آمار و اطلاعات و ارسال به دبیرخانه کمیته حمل ونقل برای ارائه گزارش به استاندار محترم و ستاد تسهیلات سفر های استان اقدام نمایند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها در بخش دیگری از سخنان خود  گفت : دستگاه های دولتی مجاز به استفاده از ناوگان دولتی برای اعزام مسافران در قالب راهیان نور و سفرهای سیاحتی نیستند و باید از ناوگان های عمومی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه کتابچه و بروشورهای راهنمای سفر تهیه شده در نوروز باید حاوی اطلاعات مفید و ارزشمند باشند، تصریح کرد: این مهم موجب استقبال و هدایت مسافران و گردشگران به اماکن عمومی و تفریحی به ویژه نمازخانه های بین راهی می شود.

مدیرکل حمل و نقل استان همدان اظهار داشت: بازدید از نمازخانه های بین راهی، سرویس های بهداشتی، و نظارت بر دیگر خدماتی که در ایام نوروز به مردم ارائه می شود از برنامه های مورذ تاکید است که اباید از هم اکنون آغاز شود.

وی تصریح کرد کنترل و نظارت بر فعالیت شبانه روزی مراکز معاینه فنی خودرو، شرکت های امداد خودرو، شرکت های بیمه، جایگاه های سوخت و سی ان جی در ایام نوروزنیز باید در دستور کار قرار گیرد. 

حیدری در خصوص مراکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین در ایام نوروز، ابراز کرد: مراکز معاینه فنی خودروهای سبک درون شهری با نظارت شهرداری و خودروهای سنگین برون شهری توسط اداره کل حمل و نقل استان همدان نظارت می شود.

حیدری گفت: براساس ضوابط و مقررات لازم امکان تقلب در مراکز معاینه فنی خودرو برون شهری به صفر رسیده است

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.