| کد خبر: 80079 |

ویزای الکترونیکی در فرودگاه شیراز صادر می شود

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه های استان فارس از صدور ویزای الكترونیكی در فرودگاه بین المللی شیراز از هفته آینده خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ارائه خدمات مناسب و تسهیل در ارائه خدمات به گردشگران صورت می گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان فارس، رضا بدیعی فرد در دوره مدیریت ایمنی مراقبت پرواز که در فرودگاه شیراز برپاست ضمن اعلام این  خبر با اشاره به پروژه های عمرانی در حال ساخت در این فرودگاه افزود: هم اینك از سوی شركت فرودگاههای كشور بالغ بر 200 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های فرودگاه های فارس اختصاص یافته است كه می توان به اجرای ترمینال خارجی فرودگاه شیراز به مساحت 23 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان اشاره كرد.

 وی بهسازی سطوح پروازی، روكش 2 باند فرودگاه و توسعه پاركینگ طبقاتی را از دیگر پروژه های عمرانی این فرودگاه برشمرد و خواستار توجه بیشتر مجموعه مدیریتی استان به فرودگاه های استان فارس شد.
بدیعی فرد همچنین در بخش دیگری از این گفت وگو به مباحث سرمایه گذاری در فرودگاه های فارس اشاره كرد و گفت: سرمایه گذاری در صنعت هوانوردی همیشه به معنای ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی نیست. زمانی كه حجم پروازهای ورودی از سوی ایرلاین های معتبر دنیا در فرودگاه افزایش می یابد یك نوع سرمایه گذاری است.
مدیركل فرودگاه های فارس اضافه كرد: خوشبختانه فرودگاه بین المللی شیراز یكی از فرودگاه های كشور است كه همواره مورد توجه ایرلاین های معتبر دنیا است و تقاضا برای افزایش پروازها همواره در این فرودگاه وجود دارد.

بدیعی فرد در پایان با بیان اینكه استفاده از تكنولوژی برتر، آموزش و رعایت دستورالعمل ها در مباحث سیستم مدیریت ایمنی همواره مطرح است، گفت: آموزش زیربنای مباحث ایمنی است. چنانچه نیروی متخصص نداشته باشیم تكنولوژی در مجموعه ارتقا پیدا نمی كند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.