| کد خبر: 79710 |

دبیر هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه عنوان کرد:

◄ آغاز دوره اندیشه‌ورزی در ترافیک / جایگاه رسانه در حمل و نقل بر کسی پوشیده نیست

 تین نیوز | دبیر جشنواره ترافیک و رسانه در آستانه اختتامیه این جشنواره، گفت: جایگاه رسانه درحمل و نقل در دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست و رسانه در حوزه شهری و در راستای برنامه ریزی و مدیریت شهر به مدیران، کمک شایان توجهی می کند.

سید غلامرضا کاظمی دینان در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با اشاره به اینکه رسانه ها صرفاً به بازنمآیی ساده شهر نمی پردازند، بلکه در بازآفرینی شهر نیز مؤثرند، افزود: شهر و خطوط سفید همچون خط روشن یک رسانه هستند.      

وی تصریح کرد: شهر، بیش از آنکه مجموعه ای از خیابان ها، خودروها و ساختمان ها باشد، متنی خواندنی است و فراتر از آن، فضای شهر برای مردم، یک رسانه محسوب می شود.

کاظمی دینان افزود: ساده و گسترده ترین نقش رسانه ای شهر، نشانه های شهری همچون "خط سفید" است که تردد در شهر را نظم و ترتیب می دهد.

وی از ترافیک به عنوان موضوعی همه گیر و دارای ماهیت پویا یاد کرد و اظهار داشت: شاید یکی از دلایل سختی کار رسانه ها در ورود به این حوزه نیز همین موضوع باشد. جشنواره ترافیک و رسانه در حالی هفتمین سال برگزاری خود را به جشن می نشیند که وارد عرصه جدیدی شده که آن را می توان دوره اندیشه ورزی در ترافیک دانست.

دبیر جشنواره ترافیک و رسانه با تأکید بر اینکه قریب به 2000 اثر به جشنواره هفتم ترافیک و رسانه ارسال شده، یادآور شد: این تعداد اثر رسیده نشان از شرکت مؤثر خبرنگاران در جشنواره ترافیک و رسانه است و این همراهی، باعث برگزاری اثربخش این جشنواره برای چندمین دوره متوالی است.

مراسم اختتامیه "هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه" با معرفی آثار برگزیده رسانه ای در حوزه حمل و نقل و ترافیک و تقدیر از تولید کنندگان این آثار، عصر امروز دوشنبه 26 بهمن در محل فرهنگ سرای اندیشه  واقع در سید خندان برگزار خواهد شد.  


 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.