| کد خبر: 79692 |

مدیرعامل فرودگاه یزد در گفتگو با تین نیوز مطرح کرد

◄ فرودگاه بین المللی یزد به دنبال توسعه خطوط پروازی

تین نیوز | مدیرعامل فرودگاه بین المللی یزد گفت: به دنبال افزایش خطوط پروازی فرودگاه بین المللی یزد، مذاکراتی با ایرلاین های ماهان، قشم ایر، آتا و کاسپین برای خدمت رسانی صورت گرفته است.
 
اسدالله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، در خصوص برنامه و تمهیدات فرودگاه بین المللی یزد برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی، گفت: برای ایام نوروز کمیته ای تحت عنوان «کمیته تاخیرات» تشکیل شده است تا در صورت تاخیر در پروازها اطلاع رسانی سریع و به موقع به مسافران صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه نظارت جدی بر عملکرد فرودگاه یزد در ایام نوروز صورت خواهد گرفت، بیان داشت: در بخش زیباسازی دو آبنما برای جلوی درب ورودی فرودگاه نصب خواهد شد و تا مدتی دیگر گل آرایی، سبزه آرایی و رنگ آمیزی جداول فرودگاه آغاز خواهد شد.
 
وطنخواه با بیان اینکه نسبت به ساماندهی تاکسی های فرودگاه اقداماتی جدی صورت گرفته است، عنوان کرد: در حال حاضر در هر هفته 120 نشست و برخاست در فرودگاه یزد صورت می گیرد که اغلب آن به شهرهای مشهد، کیش، بندر عباس، تهران و قشم است.
 
مدیرعامل فرودگاه یزد با اشاره به توسعه خطوط پروازی در این فرودگاه، خاطرنشان کرد: مذاکراتی برای افزایش پروازها در فرودگاه یزد، با ایرلاین های نظیر آتا، ماهان، قشم ایر و کاسپین داشته ایم.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار تین نیوز مبنی بر اینکه آیا برای توسعه زیرساخت های فرودگاه یزد برنامه های در دست دارید؟ گفت: به فراخور توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی برنامه هایی برای توسعه فرودگاه یزد پیش رو داریم که مهم ترین آن توسعه ترمینال شماره 2 فرودگاه و برج مراقبت است.

وی یادآور شد: در دو ماه گذشته 7 پرواز به خطوط پروازی فرودگاه یزد اضافه شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.