| کد خبر: 78645 |

سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خبر داد:

◄ افزایش ساعت ثبت نام از تاکسی های فرسوده در روز ۵ شنبه

 تین نیوز | سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاكسیرانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور در ارتباط با چگونگی ثبت نام جا ماندگان از طرح نوسازی در روزهای مخصوص آنها، گفت: دفاتر پیشخوان دولت در روز پنجشنبه 15 بهمن ماه تا ساعت 17 به منظور ثبت نام در طرح نوسازی ناوگان تاكسیرانی دائر می باشند.

مهران كفاش در گفتگو با تین نیوز، با اشاره به احتمال افزایش ساعت کار دفاتر پیشخوان در صورت نیاز، افزود: در روز چهارشنبه 14 بهمن ماه ثبت نام از تاكسی های فرسوده كه رقم آخر پلاك  آنها عدد 4 است، آغاز شده و روز پنجشنبه 15 بهمن ماه نیز ثبت نام از تاكسی های فرسوده كه رقم آخر پلاك آنها منتهی بهعدد 5 می باشد، انجام خواهد گرفت.
 
وی در ادامه تصریح کرد: پیش بین شده تا با هماهنگی های به عمل آمده، مالكان تاكسی های فرسوده ای كه رقم آخر پلاك آنها به  اعداد 3،2 و 4 ختم می شود و به هر دلیلی در روزهای اعلام شده نتوانسته اند تقاضای خود را به ثبت برسانند، روز پنجشنبه 15 بهمن ماه در مراکز دفاتر پیشخوان دولت حاضر شده و و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
 
كفاش اظهار داشت: در این طرح به خودروهایی تاكسی فرسوده اطلاق می شود كه عمر آنها بیش از ده سال بوده و مشمول طرح نوسازی شوند. اما مدارك مورد نیاز به منظور ثبت تقاضا بنا بر اعلان قبلی،  اصل سند خودرو، اصل كارت خودرو، اصل كارت ملی مالك خودرو، اصل پروانه بهره برداری، اصل پروانه فعالیت باید هنگام ثبت نام تحویل متصدی باجه شود.

سخنگوی طرح نوسازی تاکسی های فرسوده سازمان شهرداریها و دهیاری کشور، اظهار داشت: در صورت پایان یافتن مهلت مقرر و احساس نیاز به تمدید زمان ثبت نام، مهلت افزایش خواهد یافت.

کفاش در توضیح خودرهای جایگزین در طرح نوسازی، گفت: خودروهای جایگزین شامل سمند EF7 و پژو 405 GLX مجهز به مخزن CNG با امكان پیمایش حداقل 300 كیلومتر در هر بار سوخت گیری، GPS برای اندازه گیری پیمایش تاكسی و تاكسیمتر برای اعلام كرایه مسیر به مسافران است.
 
لازم به ذکر است: روز شنبه 17 بهمن ماه ثبت نام از تاكسی های فرسوده ای كه رقم آخر پلاك  آنها به عدد 6 ختم می شود، انجام می گیرد.

ثبت نام از 90 هزار تاکسی فرسوده با بهر گیری از تولیدات داخلی از روز دو شنبه همزمان با آغاز سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی آغاز شده و تا 10 روز آینده از زمان اعلام شده ادامه خواهد داشت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سیاوش 0 0

    خوب ملتو سر کار گذاشتین. با پول یدونه از اون ایرباسها میتونستین وام بدون بهره به تاکسیها بدین. الان مثلا تو تبریز ماهی ۵۷۰ هزار تومن واسه کدوم تاکسیدار بدبخت میصرفه قسط بده. تو تهران و مشهد بله ولی تو شهرستانها چی؟؟؟ ایران که قط تهران نیست. خدارو شکر که دستگاهای ضبط وپخش اختراع شده. تک تک این ظلم و جفاها به دست کیا داره در حق تاکسیرانها اعمال میشه در ذهنها خواهد ماند. تاکسیرانی تو کل ایران اولش از تبریز شروع شده. ولی تو رفاه تاکسیرانهاش از همشون عقب مونده. باز هم متشکر از تین نیوز بابت انعکاس افکار عمومی