| کد خبر: 77789 |

اختصاص یک میلیون و ۳۵۹ صندلی برای ایام نوروز توسط رجاء

تین نیوز | سخنگوی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء گفت: این شرکت ضمن اختصاص یک میلیون و 359 هزار صندلی برای تعطیلات نوروزی، در برخی از مسیرها نیز تخفیف های مناسبی برای مسافران در نظر گرفته است.

رامیز قلی نژاد افزود: شرکت رجاء برای تعطیلات نوروزی علاوه بر مسیر تهران - مشهد و برعکس در بیش از 50 مسیر ریلی سرویس های منظمی را برقرار کرده است.

به گفته وی، این شرکت برای تامین رفاه حال مردم در این روزهای تعطیل، 14 محور را برای حمل خودرو در نظر گرفته و به جز محور شمال، در سایر خطوط به ویژه جنوب کشور، حمل خودرو با قطار را برنامه ریزی کرده است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریل رجاء به میزان تخفیف های این شرکت در مسیرهای تعطیلات نوروزی نیز اشاره کردو گفت: شرکت رجا با توجه به نوع قطارهای مسافری و زمان حرکت برای مسافران، تا 20 درصد تخفیف را از 25 اسفند تا 15 فروردین اعمال می کند.

قلی نژاد با بیان اینکه پیش فروش حضوری بلیت قطارهای مسافری رجا برای نوروز سال 95 از هفت صبح امروز (سه شنبه) به طور همزمان از طریق مراکز فروش بلیت در سراسر کشورآغاز شده است، گفت: فروش اینترنتی بلیت های این شرکت از ساعت 19 دیروز(دوشنبه) آغاز شده است و هموطنان برای تهیه بلیت های مورد نیاز می توانند از این دو طریق اقدام کنند.

وی اظهارداشت: بلیت های محورهای خراسان و طبس نیز از پنجشنبه هشتم بهمن ماه از ساعت هفت صبح و بلیت های اینترنتی این محورها نیز از ساعت 19 چهارشنبه هفتم بهمن ماه عرضه می شود.

قلی نژاد در خصوص قطارهای مسیر تهران - مشهد گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در شرکت رجاء برای مسیر تهران - مشهد روزانه 17 قطار و برای مسیرهای کمربندی منتهی به مشهد نیز روزانه هشت قطار در این ایام اختصاص داده است.

شرکت رجاء اعلام کرده است که هموطنان می توانند به صورت غیرحضوری (اینترنتی، سامانه هم قطار و فروش تلفنی 1539) و یا از طریق نمایندگی های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور نسبت به خرید بلیت های مورد نیاز خود در ایام نوروز اقدام کنند.

همچنین متقاضیان هنگام خرید بلیت قطارهای مسافری برای ثبت کد ملی و تاریخ تولد افراد در داخل برگه های بلیت حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشند و شماره تلفن 1539 در تهران و شماره 55651415-021 برای شهرستان ها به صورت شبانه روزی پاسخگوی هموطنان است.

پیش از این، سید محمد راشدی معاون مسافری راه آهن اعلام کرده بود ظرفیت پیش بینی شده برای ایام نوروز، 92 هزار و 285 صندلی به صورت روزانه و در مجموع یک میلیون و 845 هزار و 700 صندلی در همه مسیرهاست.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.