| کد خبر: 74414 |

برگزاری مانور زلزله در شهرستان مهران با مدیریت اداره کل راه وشهرسازی استان ایلام

تین نیوز | به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و كاهش اثرات بلایای طبیعی، اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام با همكاری دستگاههای مختلف نسبت  به برگزاری مانور زلزله در شهرستان مرزی مهران اقدام كرد.

به گزارش تین نیوز روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام در سالروز زلزله بم و به یاد قربانبان این حادثه طبیعی و به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و كاهش اثرات بلایای طبیعی اداره كل راه وشهرسازی استان  با همكاری هلال احمر، فوریتهای پزشكی، مدیریت بحران استانداری ایلام، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی استان، شركت توزیع برق استان ، امور آب استان، شركت گاز استان، شهرداری و آتش نشانی مهران، فرمانداری مهران، آموزش و پرورش مهران و اهالی منطقه برای حفظ آمادگی و هماهنگی دستگاههای مختلف در زمان بحران اقدام  به برگزاری مانور زلزله و ایمنی نمود.

مدیر كل راه وشهرسازی استان در ابتدای این مانور گفت: استان ایلام با توجه به موقعیت جغرافیایی خود در سالهای اخیر شاهد انواع بحرانهای طبیعی بوده است از جمله زلزله، سیل، آتش سوزی جنگلها و... و این مهم می طلبد تا همه دستگاههای مختلف بر حسب وظایفی كه دارند با همفكری و هماهنگی لازم همیشه آماده رویارویی با بلایای طبیعی باشند بر این اساس اداره كل راه وشهرسازی اقدام به برگزاری مانور زلزله با هماهنگی دستگاههای مختلف نمود كه جا دارد از همكاری همه عزیزان در اینجا تقدیر گردد.

مهندس میر جعفریان انتخاب شهر مهران را به خاطر موقعیت مرزی و انتخاب روستا برای مانور را آمادگی برای امداد رسانی به مناطق دور افتاده و محروم عنوان كرد افزود خوشبختانه تمامی دستگاههای اجرایی استان آمادگی لازم برای مقابله با بلایای طبیعی در سطح گسترده را دارا می باشند و این امادگی خود را در حوادث اخیر استان نشان داده اند.

مهندس پولادی معاون امور عمرانی استانداری ایلام نیز در خصوص این مانور گفت: هر چند استان ایلام از جمله استانهایی است كه حوادث طبیعی زیادی به خود دیده است اما جای خرسندی است كه دستگاههای اجرایی استان در مواقع حوادث با مدیریت و همكاری خوب خود اثرات این حوادث را كاهش داده اند به عنوان مثال در زلزله 6 ریشتری سال گذشته شهر مورموری خوشبختانه حادثه جانی نداشتیم و كار اسكان و ایمن سازی خانه های منطقه به سرعت و كیفیت بسیار خوبی انجام گرفت و این مهم حاصل مدیریت صحیح و همكاری و همفكری دستگاههای اجرایی مختلف و به ویژه همكاری مردم است.

لازم به ذكر است این مانور با همكاری دستگاههای مختلف با طبیعی ترین شكل ممكن به انجام رسید و دستگاههای اجرایی به خوبی وظیفه محوله را اجرایی نمودند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.