| کد خبر: 74303 |

۱۱ و ۱۲ اسفند ماه و در برج میلاد تهران:

◄ پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل ونقل برگزار می شود

تین نیوز | جلسه درون سازمانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حالی برگزار شد که معاون شهردار در  به دلیل حضور در یک جلسه مهمتر ریاست آن را به قائم مقام خود سپرده بود.

در آغاز این جلسه گزارش عملکرد بخش های مختلف حمل و نقل از سوی مسئولان هر یک از حوزه ها قرائت شد. بر اساس آمار ارائه شده اکثر قریب به اتفاق پروژه ها پیشرفت خوبی را نشان می دادند و برخی به دلیل کمبود بودجه با توقف همراه شده بودند. اما آنچه در گزارشات به خوبی به چشم می خورد اهتمام مدیران شهری در به ثبات رساندن مسائل حمل و نقل تهران، در این بخش است.

مهندس خشایی پور یکی از مسئولان برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل، در این جلسه گفت: تاکنون بیش از 15 نفر از اساتید برجسته علمی در حوزه حمل و نقل به منظور حضور در این مراسم اعلام آمادگی کرده و بیش از 75 مقاله نیز در این رابطه به دبیر خانه کنفرانس ارسال شده است.

وی با بیان اینکه اساتید یاد شده از دانشگاه های تورنتو، کانادا و آلمان در این کنفرانس شرکت خواهند کرد، افزود: تهران در روزهای 11 و 12 اسفند ماه شاهد برگزاری پانزدهمین کنفرانس حمل و نقل در برج میلاد خواهد بود. در این همایش دو روزه بخش های دریایی، هوایی و حمل و نقل زمینی نیز گنجانده شده است.

خشایی پور مهمان ویژه این مراسم را قالیباف شهردار تهران دانست و گفت: تلاش خواهد شد رئیس جمهور و یا رئیس مجلس در مراسم افتتاحیه این همایش سخنرانی نمایند. خوشبختانه این کنفرانس در میان متخصصان حمل و نقل به یک "برند" جهانی تبدیل شده است.

گفته می شود: همانند سال های گذشته در حاشیه برگزاری این کنفرانس، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه جانبی نیز دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند از آن به فراخور نیاز استفاده نمایند.

در ادامه قنبر نژاد مدیر طرح ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ضمن ارائه گزارش از عملکرد 8 ماهه نخست سال، گفت: زمان آغاز فروش آرم طرح ترافیک تا به این تاریخ نهایی نشده است.

وی افزود: در فروش آرم طرح ترافیک در سال جاری تغییرات اساسی ایجاد نشده است. از 15 دی ماه نیز سهمیه ارگانها مشخص خواهد شد.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.