| کد خبر: 73107 |

مدیرعامل شرکت فرودگاهها: مراقب پنجره‌های شکسته باشید

تین نیوز | رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با تشبیه نقاط ضعف کوچک و به‌ظاهر کم اهمیت در بدنه هر سازمان و شرکت به "پنجره‌های شکسته"، از مسئولان روابط عمومی فرودگاه‌های کشور خواست مراقب این پنجره‌ها باشند.
 

به‌ گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ رحمت‌اله مه‌آبادی که روز دوشنبه در مراسم هشتمین همایش مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور در تهران سخن می گفت، با تاکید بر اینکه نقاط ضعف کوچک یا همان پنجره‌های شکسته ممکن است در صورت بی‌توجهی به معضلی بزرگ تبدیل شود، افزود: این پنجره‌ها ممکن است نا امیدی را وارد سیستم‌ها کند و لذا وظیفه روابط عمومی‌هاست مراقب این پنجره‌ها باشند.

وی با بیان اینکه یک انقلاب قانونی در صنعت هوایی کشور در حال وقوع است، همچنین از روابط عمومی‌های فرودگاه‌ها خواست در این زمینه مقابله با شایعات، متمرکز کردن انرژی و اجماع آفرینی را در دستور کار خود قرار دهند.

مه‌آبادی با تاکید بر اینکه ماده 161 قانون برنامه پنجم توسعه به عنوان نقطه عطف صنعت هوایی کشور با جسارت وزیر راه و شهرسازی و درایت رییس سازمان هواپیمایی کشوری به اجرا در آمده و تبعات آن به فرودگاه‌های کشور باز خواهد گشت، افزود: من به روابط‌عمومی‌های فرودگاه‌ها ماموریت می دهم عزم خود را جزم کنند تا با روشنگری به‌خصوص در برخورد با نمایندگان مجلس، جایگاه فرودگاه‌ها را در قانون بودجه، قانون برنامه ششم توسعه و قانون دائمی توسعه تقویت کنند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها توسعه این شرکت را منوط به وجود قوانین متعالی دانست و گفت: شرکت فرودگاه‌ها کانون تحولات صنعت فردگاهی و گلوگاه پساتحریم است و اگر قرار است خواسته‌های کشور در دوران پساتحریم برآورده شود، نخست باید گلوگاه صنعت هوایی مورد توجه قرار گیرد.

وی از فرودگاه‌ها با عنوان یکی از عوامل قدرت نرم یاد کرد و از مسئولان روابط عمومی خواست برای معرفی هرچه بهتر این بخش از صنعت هوایی بیشتر اهتمام کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور روابط عمومی ها به مانند دیده بانان در جنگ هستند که اگر خوب عمل کنند می توانند لشکری را به پیروزی برسانند و اگر بد عمل کنند موجبات شکست یک لشکر را فراهم خواهند کرد.
وی در ادامه با ابراز خرسندی از تشکیل هشتمین همایش مسئولان روابط عمومی فرودگاه‌ها و ستاد شرکت در تهران و قدردانی از تلاش مسئولان روابط عمومی در فرودگاه‌ها به نقش مدیر روابط‌عمومی شرکت در تحقق اهداف کلی شرکت اشاره و از زحمات آقای آقائی که با دلسوزی، التهاب و در عین حال با اشتیاق امور محوله را پیگیری می‌کند، به نمایندگی از هیات مدیره شرکت قدردانی کرد.

هشتمین همایش دو روزه مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌ها و واحدهای ستادی شرکت فرودگاه‌های کشور امروز(دوشنبه) در محل ساختمان مرکزی شرکت در تهران آغاز بکار کرد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.