| کد خبر: 71965 |

هشدار به زائران برای بازگشت از مرز مهران / بارش برف سنگین از امشب

تین  نیوز | مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور نسبت به بارش سنگین برف در استان ایلام هشدار داد و گفت: زائران شب در این مسیر تردد نکنند و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
 

یاسر خالدی با اشاره به پیش بینی بارش برف سنگین در استان ایلام از امشب، گفت: باتوجه به اینکه پیش بینی بارش برف از امشب در استان ایلام و ارتفاعات این استان شده است و با موج جدیدی از ورود زائران به کشور مواجه ایم، توصیه داریم که زائران مسایل ایمنی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه تاکید ما این است که زائرانی که وسیله شخصی ندارند از مرز شلمچه و چزابه وارد کشور شوند، افزود: به زائرانی که وسیله شخصی آنها در مرز مهران پارک شده است، هم توصیه داریم که شب در این محور تردد نکنند.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: به دلیل بارش سنگین برف از امشب، تردد در محور مهران پرخطر خواهد بود، بنابراین زائران حتما زنجیر چرخ، لباس گرم و تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند و از تردد در شب خودداری کنند.

خالدی با بیان اینکه زائران می توانند شب را در موکب‌های مهران یا پایانه مرزی استراحت کرده و از فردا صبح حرکت را شروع کنند، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور مهران نیمه سنگین است اما در مرزهای شلمچه و چزابه با ترافیک روان مواجه ایم. بنابراین توصیه ما این است که زائران حد الاامکان از مرز مهران تردد نکنند.

وی با اشاره به اینکه مرز مهران نزدیک مسیر به ایران و عراق است اما به دلیل ترافیک سنگین زمان سفر از این محور افزایش یافته است، گفت: باوجودی که مرز شلمچه و چزابه طول مسیر بیشتری دارد اما ترافیک در مرز مهران موجب شده که زمان سفر افزایش یابد، بنابراین ورود زائران در مرز شلمچه و چزابه بر زمان سفر آنها تاثیر گذار است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.