| کد خبر: 71453 |

سامانه «باریاب» در مشهد خدمات حمل و نقل را هوشمند کرد

تین نیوز | مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری مشهد با اشاره به راه اندازی سامانه «باریاب» به عنوان نخستین سامانه اطلاع رسانی در زمینه حمل و نقل بار درون شهری گفت: خدمات ارایه شده هوشمند شده است.

حسین مختاری روز یکشنبه در حاشیه برپایی ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترافیک و خدمات و محیط زیست شهری در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد به خبرنگاران گفت: سامانه باریاب به عنوان نخستین سامانه اطلاع رسانی و ارائه خدمات هوشمند حمل و نقل بار درون شهری با هدف تسهیل دسترسی متقاضیان حمل بار راه اندازی شده است.

وی افزود: این سامانه کمک می کند تا ارتقا ی خدمات در هر زمان و با هر نوع محموله افزایش یافته و از طرفی موجب رقابت بین شرکت ها و امتیازبندی بر حسب خدمات شود.

مختاری در ادامه به احداث توقفگاه ناوگان باری میثاق و نصب تابلوهای مشخص کننده محدوده فعالیت ناوگان بار درون شهری در ۱۲ نقطه از حریم شهر به عنوان فعالیت های شاخص این سازمان اشاره و افزود: استفاده از اقدامات مدیریتی در کاهش اثرات ترافیکی ناوگان حمل بار با کمترین هزینه، بهبود فضای شهری، افزایش ایمنی و کاهش آلایندگی یا انتقال مراکز تجمیع و توزیع بار به پایانه های بار و افزایش بهره وری زیرسازی معابر شهری از طریق پیاده سازی و اجرای نظام سیستم کنترل اضافه بار از ظرفیت های دیگر این سازمان برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری مشهد است.

 وی بر تبدیل شهر مشهد به پایگاه خدمات لجستیک و حمل بار شرق کشور با توجه به قرار گرفتن در کریدور ترانزیتی شرق به غرب و شمال به جنوب تأکید کرد و افزود: تلاش سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری مشهد و حومه، ساماندهی و بهبود وضعیت حمل و نقل بار درون شهری و حومه مشهد است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و ترافیک و خدمات و محیط زیست شهری بیان کرد: تبادل افکار و نظریات و گسترش ارتباطات در اینگونه مجامع بسیار با ارزش است چرا که امکان ایجاد روابط از جهت تامین تجهیزات یا حتی اجرای پروژه‌های مشترک و سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی شکل می گیرد.

وی افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری مشهد و حومه به عنوان نخستین سازمان حمل و نقل بار کشور توجه به زیرساخت ها و توسعه پایدار حمل و نقل بار در کنار بهبود عوامل زیست محیطی

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.