| کد خبر: 71178 |

نشست طرح زمستانه بین ادارات راه و شهرسازی و پلیس راههای استان برگزار شد

تین نیوز | جلسه راهداری پیش از زمستان جهت آمادگی هرچه بیشتر بین ادارات راه و شهرسازی استان و پلیس راههای استان برگزار گردید.

به گزارش تین نیوز از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، این جلسه با حضور مهندس مشتری مدیر راهداری استان و سرهنگ حسین زاده رئیس پلیس راه استان و همچنین روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستانها و فرماندهان پلیس راههای شهرستانها برگزار گردید.

مهندس مشتری با توجه به نزدیك بودن ایام اربعین حسینی و بحث هئیت های پیاده روی كه ازمحورهای استان به حرم رضوی مشرف می شوند  از راه به عنوان یکی از مسائل مهم در  خدمات رسانی هر چه مطلوب تر دیگر دستگاه ها در این ایام یادكرد

 وی عنوان كرد:دراین ایام راهداران در كنار پلیس مشتركا به فعالیت می پردازندو در تعامل باهم به زائران خدمات رسانی می كنند.

مهندس مشتری متذکر شد: باید تمام تلاش خود را به كار بگیریم و همفكری و همدلی بین راهداری و پلیس راه را بیشتر كنیم تا یك بستر امن برای زائرینامام هشتم (ع) ایجاد كنیم و سوانح را به حداقل برسانیم.

وی یادآور شد: در بحث راهداری زمستانی نیز با توجه به پیش بینی پدیده آل نینو باید آمادگی لازم در برابر سرمای احتمالی را داشته باشیم  كه شن و نمك مورد نیاز تهیه شده و مقداری نیز از سال گذشته ذخیره كرده ایم.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: شن و نمك پاشی بهتر است برای حوزه های خطر ساز انجام شود زیرا شن و نمك پاشی باعث تخریب جاده ها و آسفالت می شود.
 مهندس مشتری تصریح كرد: بهتراست به رانندگان نیز در مواقع نیاز تذكر داده شود تا زنجیر چرخ ببندند تا  تصادفات را به حداقل برسانیم.

وی از روسای شهرستانها خواست تابه اصلاح و رفع نواقص در جاده ها بپردازند و در مكانهایی كه لازم است تابلو علائم و اصلاح شیب شیروانی ها انجام پذیرد تا مشكلات در حوزه ی راهها كمتر شود كه بتوانیم این زمستان را با حوادث و سوانح كمتر پشت سر بگذاریم.
 
در پایان نیز سرهنگ حسین زاده رئیس پلیس راه استان بیان كرد: ضرورتا طبق پیش بینیها بحث زمستان سرد و لغزندگی و بارش شدید را در پیش رو داریم  پس بهتر است آمادگی و آموزش لازم صورت پذیرد تا غافلگیری انجام نشود وهمكاریها را به حداكثر برسانیم تا سوانح و حوادث و ترافیك و مسدود شدن محورها را به حداقل برسانیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.